تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۶۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس واحد پیش‌بینی هواشناسی خوزستان:
پیش‌بینی وضعیت هوای آخر هفته استان
ادامه باران تا فردا در خوزستان / هوای استان تا آخر هفته مه‌آلود و غباری است
رئیس واحد پیش‌بینی هواشناسی خوزستان گفت: بارش بارانی که از ساعتی پیش در برخی از نقاط استان آغاز شده تا ابتدای وقت فردا در نیمه شرقی استان ادامه می‌یابد.

بهرام جنتی امروز  اظهار کرد: بارش باران پراکنده و خفیف در شهرهای شرقی استان خوزستان از ساعتی پیش آغاز شده است و این بارش باران تا ابتدای وقت وقت فردا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های باران در شهرهای شرقی استان بسیار خفیف خواهد بود، خاطر نشان کرد: بارش‌ها خفیف و به همراه تند باد خواهد بود و این شرایط آب و هوایی تا ساعات ابتدایی صبح فردا ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: وضعیت کنونی آب و هوایی تا ظهر فردا در استان ماندگار است و پس از آن شرایط آب و هوایی استان به حالت عادی درخواهد آمد و قدری هوا در سراسر استان سرد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی خوزستان از فردا مه‌آلود است، افزود: از فردا تا اواخر هفته با شدت و ضعف شرایط هوایی استان مه‌آلود و غباری است و این وضعیت ماندگار است.

جنتی خاطر نشان کرد: از روز سه شنبه تا پایان هفته در استان شرایط آب و هوایی غالب پایداری وضعیت کنونی آب و هوایی است و تغییرات محسوسی در بارش باران و تند باد وجود نخواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار