تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۶۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد
شکایت مردم از گرانی کالاها در بازار شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: سازمان‌های شادگان باید برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار از همه توان و نیروهای خود استفاده کنند زیرا شکایات متعددی در این خصوص به دست ما رسیده است.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز از نظارت مضاعف بر قیمت‌های بازار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کنترل، تنظیم و نظارت بر بازار تنها وظیفه اداره صنعت، معدن و تجارت نیست بلکه همه مدیران اجرایی و دستگاه‌های متولی به ویژه اداره جهاد کشاورزی و تعاون روستایی باید برای خدمت‌رسانی به مردم وارد عرصه شوند.

وی ادامه داد: ارگان و سازمان‌های شادگانی باید برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار از همه توان و نیروهای اداری و پرسنلی خود استفاده کنند زیرا شکایات متعددی در این خصوص به دست ما رسیده است.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها نیز باید با عوامل سودجو و مخل نظم و ثبات بازار بر اساس شواهد مستند و قانونی برخورد کنند زیرا صرفاً با تهیه گزارش نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی همچنین عنوان کرد: محموله‌های غذایی نیز که از شهرستان‌های مجاور وارد می‌شود باید با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد و این مسئله برای همه اصناف و اتحادیه‌های شادگان تبیین و تشریح شود.

آلبوغبیش با بیان اینکه سیاست‌های دولت در تنظیم بازار، تنها حمایت از مصرف‌کننده نیست و چتر حمایتی دولت، حقوق تولید‌کننده و حتی توزیع‌کننده را نیز در بر می‌گیرد، ابراز داشت: ساز و کار تنظیم بازار، همکاری همه جانبه‌ای را می‌طلبد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این تلاش مضاعف برای تامین کالاهای اساسی مردم با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور، ضروری‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد که موظف هستیم به آن جامه عمل بپوشانیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار