تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسحاقي:
آموزش، هدف اصلي مانور ارتقا امنيت اجتماعي
فرمانده انتظامي خوزستان در حاشيه مراسم افتتاحيه مانور ارتقا امنيت اجتماعي، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: مانور ارتقاي امنيت اجتماعي در خوزستان با هدف اصلي آگاهي بخشيدن و ارتقاي آموزش‌هاي همگاني در حوزه امنيت برگزار مي‌شود.

سردار محمدرضا اسحاقي در حاشيه اين مراسم كه امروز(شنبه) در بلوار ساحلي كيانپارس اهواز برگزار شد، اظهار كرد: آموزش‌هاي همگاني در اين حوزه در قالب كارگاه‌هاي آموزشي با 13 عنوان در دستور كار قرار گرفته و معلمان، مربيان آموزش و پروش و دانش آموزان در مقطع متوسطه گروه‌هاي هدف اين آموزش‌ها هستند. همچنين اصناف، ائمه جماعات و جمعه و رانندگان تاكسي‌سرويس‌ها و سرويس مدارس در اين حوزه مورد آمورزش قرار مي‌گيرند.

وي افزود: در هفته جاري كه مانور ارتقاي امنيت اجتماعي در استان خوزستان برگزار می‌شود، 900 هزار بروشور با 9 عنوان از جرايمي كه در جامعه اتفاق می‌افتند، بين جامعه هدف توزيع خواهد شد. همچنين 135 هزار لوح فشرده در اين زمينه تهيه شده و در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي خوزستان با اشاره به اين‌كه بخش اصلي ماموريت‌هاي پليس كه برخورد با مجرمان است در طول سال ادامه خواهد داشت، اظهار كرد: پيام پليس حرف مردم است. مردم از افرادي كه به جان، مال و ناموس آنها تعدي مي‌كنند، به شدت منزجر هستند و ما نيز تا پاي جان براي حفاظت از جان، مال و ناموس مردم با اين افراد مبارزه خواهيم كرد.

اسحاقي افزود: مشاركت عمومي، مختص بخش ويژه‌اي از جامعه نيست بلكه همه آحاد جامعه را شامل مي‌شود. به اين منظور، دانش‌آموزان جامه هدف اين آموزش‌ها قرار گرفته‌اند زيرا نوجوانان و جوانان بيشتر در معرض خطر هستند. در اين آموزش‌ها، آن‌چه كه مهم است ارتقاي دانش و سطح معلومات جامعه از طرق مختلف است، از جمله استفاده از ظرفيت رسانه‌ها بايد صورت بگيرد.

وي عنوان كرد: در صورت ارتقاي سطح آگاهي‌ها، قطعا مردم خواهند دانست كه در برخورد با مجرمان چه اقدام‌هايي را انجام دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار