تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد
ایجاد محدودیت ترافیکی در محور ایذه به دهدز
رئیس پلیس راه خوزستان از ایجاد محدودیت ترافیکی در محور ایذه به دهدز در این استان خبر داد.

قاسم قدرتی عصر امروز در جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی خوزستان که با حضور مسئولانی استانی، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته محدودیت ترافیکی در محور ایذه به دهدز در استان خوزستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: محور ایذه به دهدز در ایام تعطیلات نوروزی ظرفیت رفت و آمد حجم بالای خودرو‌ها را ندارد لذا در این مسیر محدودیت ایجاد می‌کنیم.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: این محدودیت‌ها همچون سال‌های گذشته از تاریخ 20 اسفندماه سال جاری تا 17فروردین سال 1393 در محور ایذه به دهدز در شمال استان خوزستان انجام می‌شود.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با همکاری همدیگر سفرهای ایمن و بی‌خطر را برای کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی استان خوزستان فراهم کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: سعی کنیم با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی به استان خوزستان، کاروان‌های راهیان نور از مسیر ریلی وارد خوزستان شوند.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های پلیس راه خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکانات ما اجازه نمی‌دهد جاده‌های فرعی مسیر کاروان‌های راهیان نور را پوشش دهیم از سپاه پاسداران می‌خواهیم خودروهایی را به چراغ گردون مجهز کند تا در این مسیر‌ها رفت و آمد داشته باشند.

قدرتی از مسئولان راهیان نور خواست به منظور کاهش حوادث احتمالی در کنار یادمان‌ها اتاقی را برای استراحت رانندگان فراهم کنند تا در مدت زمانی که زائران در یادمان هستند به استراحت بپردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ساخت این اتاق‌ها در فرصت باقی مانده مقدور نیست پیشنهاد می‌شود برای این کار، کانکس‌هایی مجهز در نظر گرفته شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از مسئولان می‌خواهیم برای رفت و آمد تانکرهای عراقی در کشور در طول تعطیلات نوروزی محدودیت قائل شوند زیرا در صورت ورود آن‌ها به خاک ایران، توقف آن‌ها به صلاح نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار