تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۷۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال
استقلال خوزستان – داماش جدال شمال و جنوب لیگ برتر
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و داماش جدال شمال و جنوب لیگ برتر است.

 هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می‌شود تا حساسیت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوباره اوج بگیرد.

در یکی از بازی‌های این هفته دو تیم استقلال خوزستان و داماش گیلان جدال شمال و جنوب لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

استقلال خوزستان در حالی در این دیدار به میدان می‌رود که هم‌اکنون در رده یازدهم و برای اینکه خیال خود را از ماندن در لیگ کاملاً راحت کند به دنبال گرفتن سه امتیاز این بازی است.

این تیم که با عبدالله ویسی و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه عمدتاً خوزستانی در لیگ برتر این فصل حاضر شده است تقریباً به هدف خود از اولین حضور در لیگ برتر دست یافته و بقای خود را تا حدود زیادی تثبیت کرده است.

البته استقلال خوزستان در سه هفته آتی لیگ برتر به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول و رسیدن به نیمه بالای جدول است و بر این اساس باید از بازی‌های حساس خانگی امتیازات کافی را کسب کند.

استقلال خوزستان در روزهای اخیر مهره کلیدی خود ایمان مبعلی را به همنام تهرانی خود داد تا به عنوان یار کمکی استقلال تهران را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

در سوی دیگر داماشی قرار دارد که در این فصل بسیار پرحاشیه بوده و مسائل مالی این تیم موجب بروز مشکلات  زیادی برای بازیکنان این تیم شده است.

داماشی‌ها که فصل را با افشین ناظمی آغاز کردند و نتایج نسبتاً قابل قبولی را گرفتند در هفته‌های اخیر روی نوار ناکامی قرار گرفتند و عدم نتیجه‌گیری این تیم موجب برکناری سرمربی این تیم و آمدن علی نظرمحمدی در رأس کادر فنی بود.

داماش که با 24 امتیاز در رده داوزدهم جدول قرار دارد هنوز خطر سقوط را احساس می‌کند و برای ماندن در لیگ باید در این دیدار حداقل یک امتیاز را بگیرد تا نسبت به هفته‌های آتی امیدهای بیشتری داشته باشد.

دیدار استقلال خوزستان و داماش گیلان از ساعت 15:30 دقیقه امروز در ورزشگاه غدیر آغاز می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار