تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیروزی پرگل فولاد در دومین دیدار تدارکاتی در ترکیه
فولاد خوزستان در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، فولادیها عصر یکشنبه در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف حریف دیگری از این کشور به نام پورسکلر اسپور رفتند و با شش گل حریف خود را در هم کوبیدند.
فولاد در هر نیمه سه بار دروازه این تیم دسته دومی فوتبال ترکیه را گشود تا پیروزی پرگل شش برصفر را از آن خود کند. رضا نوروزی آقای گل لیگ برتر فوتبال کشور، ستاره این میدان بود که به تنهایی چهار گل به ثمر رساند. امین متوسل زاده و ساسان انصاری هم دیگر گلزنان فولاد خوزستان در این بازی بودند.

فولاد در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه نیز با 15 گل حریف دیگری از لیگ دسته دوم ترکیه را در هم کوبیده بود. قرار است فولادیها در سومین بازی تدارکاتی خود در این اردو، عصر روز سه شنبه در برابر تیمی از جمهوری آذربایجان قرار گیرند.

ترکیب فولاد خوزستان در دیدار برابر پورسکلر اسپور ترکیه ، به ترتیب زیر بود:
 
ترکیب نیمه اول:
محمدرشید مظاهری، جلال کاملی مفرد، مهرداد جماعتی، ایوب والی، عبدالله کرمی، آریلسون ملو داسیلوا، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، حکیم نصاری، مهدی مومنی (امین متوسل زاده) و رضا نوروزی

ترکیب نیمه دوم:
محمدرشید مظاهری، ایوب والی، خیرالله ویسی، میثم کریمی، مهرداد جماعتی (فرید طالقانی)، آندره رینالدو، امید خالدی، ساسان انصاری، رضا نوروزی (عباس یحیی بیگی)، ایوان مائوریسیو مارتینز و امین متوسل زاده
:
:
:
آخرین اخبار