تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۷۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
84درصد کارکنان شهرداری‌اهواز زیردیپلم هستند
شهردار اهواز گفت: 84 درصد کارکنان شهرداری اهواز از نظر سطح سواد زیر دیپلم هستند.

سیدخلف موسوی در مراسم اخذ مجوز دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری اهواز که صبح امروز در شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری اهواز ارتقای علمی نیروهای موجود در شهرداری به منظور افزایش کارایی، اثربخشی نیروی انسانی و ارتقای مهارت شاغلان است.

وی ادامه داد: از طریق تاسیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری اهواز به این اهداف دست خواهیم یافت و می‌توانیم در جهت غنی سازی و توسعه حوزه‌های مختلف شهرداری، ارتقای فرهنگ کاری و تعهد و اخلاق حرفه‌ای حرکت کنیم.

شهردار اهواز خاطر نشان کرد: پرسنل موجود در شهرداری اهواز که مستقیم قرارداد دارند در حدود 4 هزار و 762 نفر و نیروهای حجمی نیز برابر با 4 هزار و 300 نفر هستند.

وی با بیان اینکه 84 درصد پرسنل شهرداری اهواز از نظر سطح سواد زیر دیپلم هستند اذعان کرد: تصمیم بر این است که با آموزش پرسنل شهرداری اهواز در جهت خدمت رسانی بیشتر به همشهریان عمل کنیم.

موسوی با بیان اینکه تحول در هر کشوری به آموزش نیاز دارد و آموزش پرسنل شهرداری تحولاتی در شهر به وجود می‌آورد عنوان کرد: مجوزی که امروز تحت عنوان دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اهواز تاسیس شد، امکان تحصیل پرسنل نیروهای شاغل در شهرداری اهواز و نیروهای شاغل در کل شهرداری‌های خوزستان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز شش رشته تحصیلی در این دانشگاه گرفته شده است اظهار کرد: چهار رشته کاردانی عبارت از برق مترو، شهرسازی، معماری شهری و برنامه ریزی کامپیو‌تر و دو رشته کار‌شناسی عبارت از مهندسی فناوری معماری طراحی و نوسازی بافت‌های فرسوده و مهندسی فناوری اطلاعات خدمات رایانه‌ای در شهرداری هستند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش 450 دانشجو در این دانشگاه وجود دارد خاطرنشان کرد: افراد بسیاری از بدنه شهرداری می‌توانند از دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری اهواز بهره‌مند شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار