تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۷۶۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر کوتاه از دزفول
مدرسه علمیه الزهرا (س) در دزفول بدون آزمون طلبه می پذیرد.

مدرسه علمیه الزهرا(س) در دزفول روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد:این مدرسه علمیه برای سال تحصیلی 94-93 برای دوره های عمومی-سطح دو(کارشناسی)و دوره عالی سطح سه (کارشناسی ارشد) بدون آزمون طلبه می پذیرد.

مدرسه علمیه الزهرا (س) دزفول در مقطع دو به صورت دوره ای،حضوری،نیمه خصوصی و پاره وقت بدون آزمون و با داشتن مدرس دیپلم و یا سیکل و در مقطع سه از طریق آزمون ومصاحبه در رشته های علوم قرآنی وفقه و اصول طلبه می پذیرد.

این بیانیه می افزاید:داوطلبان جهت ثبت نام در این مقاطع می توانند تا 10 اسفند1392 به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانیwww.whc.irمراجعه کنند.

*** مرکز آموزش فنی وحرفه ای دزفول ثبت نام می کند

مرکز آموزش فنی وحرفه ای دزفول از برادارن برای شرکت در دوره های آموزشی رشته های فنی به صورت رایگان ثبت نام می کند.

این مرکز از برادران متقاضی شرکت در دوره های آموزشی رشته های فنی شامل تعمیر کار موتور سیکلت،تعمیر لوازم خانگی و برقکاری صنعتی به صورت رایگان دعوت به ثبت نام کرد.

مرکز آموزش فنی وحرفه ای دزفول همچنین از کلیه برادران و خواهران 17 تا 21 ساله که دارای مهارت های لازم می باشند برای شرکت در پانزدهمین مسابقات ملی مهارت مرحله شهرستانی ثبت نام می کند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این مسابقات تا 15 اسفندماه سال جاری به مرکز فنی وحرفه ای دزفول مراجعه کنند.


*** شهروندان از مصرف نمک دریا خودداری کنند

واحد تغذیه مرکز بهداشت دزفول از شهروندان خواست از مصرف نمکهای دریا که در عطاری ها وفروشگاه های مواد غذایی عرضه می شود و فاقد پروانه بهداشتی هستند خودداری کنند.

بنا به این اطلاعیه نمک های دریا فاقد ید کافی بوده و به دلیل ناخالصی های فراوان و غیر تصفیه بودن سلامت افراد را به خطر می اندازد.


*** ورزشکار دزفولی در جام بین المللی خلیج فارس درخشید

ورزشکار دزفولی در مسابقات بین المللی نیو فول کنتاک که در تهران برگزار شد خوش درخشید .

مسابقات بین المللی نیوفول کنتاک با نام جام خلیج همیشه فارس با حضور 13 تیم از کشورهای مختلف برگزار شد و محمد صالحی قهرمان خوش نام دزفولی موفق شد در وزن 60- کیلوگرم مقام اول را کسب کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار