تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۷۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری طرح ضیافت اندیشه در خوزستان ؛ http://hamandishi.net/ziafat
رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اگرچه در بسیاری از استانهای کشور این طرح در ماه مبارک رمضان برگزار می شود اما پس از نظرخواهی و دریافت دیدگاه های شماری از اساتید دانشگاه ها و نیز مسئولان و مدیران دانشگاهی استان، این طرح در خوزستان پس از پایان ماه مبارک رمضان و در نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف ارتقای سطح علمی و معرفتی استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خوزستان برگزار می شود، در این دوره معرفتی عنوانهای معرفت شناسی اسلامی و فلسفه علم، اصول تعلیم و تربیت اسلامی توسط اساتید حوزه و دانشگاه به بحث و گفتگو و هم اندیشی گذاشته می شود و در مجموع 30 ساعت کلاس آموزش انجام می شود.
حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: اعضای هیئت علمی که مایل به حضور در این برنامه باشند می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در طرح ضیافت اندیشه استادان به نشانی http://hamandishi.net/ziafat نام نویسی کنند، این برنامه استادان دانشگاه های تابع وزارت علوم‌، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی را دربر می گیرد.
 
رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: در پایان دوره،‌ گواهینامه حضور در این دوره ها به شرکت‌کنندگان داده می شود. همچنین متون آموزشی این دوره از سوی دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، تدوین، چاپ، منتشر و ارائه خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
سلام من تازه از این طرح مطلع شدم
میشه لطف کنید زمان دقیق ثبت نام رو برام میل بفرمایید
در ضمن یک سوال ؟؟؟؟من که دانشجوی بهبهانم میتونم در دانشگاه لرستان برای این طرح شرکت کنم....خواهش میکنم برام جوابو میل کنید خیلی حیاتی هستش........
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
0
سلام.من میخوام در طرح ضیافت دانشگاه ازاددزفول ثبتنام کنم اما نمیدونم چجوری سایتی که بهم معرفی کردن همه شهرهارو داره جز دزفول.لطفا راهنماییم کنید.مرسی.راستی تاجه تاریخی مهلت ثبتنام هست؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار