تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۸۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیچ وابستگی به فرد، گروه و جناحی نداشته و نداریم
زاکانی: هر گروهی که به ولایت نزدیک‌تر باشد با او پیوستگی داریم
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خواستار انسجام بیشتر بین نیروهای انقلابی در سطح کشور شد و گفت: ما هیچ وابستگی به فرد، گروه و جناحی نداشته و نداریم و هر گروهی که به ولایت نزدیک‌تر باشد با او پیوستگی داریم.

علیرضا زاکانی صبح امروز در دیدار با اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: تکلیف ما به عنوان کسی که افتخار می‌کنیم در جرگه نیروهای انقلاب هستیم این است که بتوانیم به جامعه خود خدمت کنیم.

وی افزود: توجه به کسب معرفت و بصیرت و انباشتی از فکر و اندیشه برای عمل به هنگام و حضور در صحنه از نکات مورد تائید رهبری است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر جامعه زنده و پویا‌تر باشد سطح آرمان‌ها بالا‌تر می‌رود گفت: انسجام بیشتر بین نیروهای انقلابی یک ضرورت است.

وی تاکید کرد: اگر انسجام بین نیروهای انقلابی بالا باشد دشمن نمی‌تواند از هیچ راهی در بین ما نفوذ پیدا کند.

وی بیان کرد: پیوستگی ما به هرگروه و جریانی در صورتی تحقق می‌یابد که تشکیلات منسجم و دارای یک مجموعه اشتراک‌پذیر فعال باشد زیرا این مجموعه می‌تواند فهم واقعیات اجتماعی را رقم بزند.

زاکانی با یادآوری این نکته که رسالت به وجود آوردن انسجام لازم است اضافه کرد: ما هیچ وابستگی به فرد، گروه و جناحی نداشته و نداریم و هر گروهی که به ولایت نزدیک‌تر باشد با او پیوستگی داریم.

وی متذکر شد: باید بدانیم چه مسئولیتی بر عهده ما قرار دارد و با چه ویژگی‌هایی به مسائل بپردازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید رجایی، شهید باهنر و شهید بهشتی بهترین الگوهایی هستند که می‌توانند مسیر ما را برایمان مشخص کنند.

وی یادآور شد: ما باید این مقطع زمانی را مدنظر قرار دهیم و سرچشمه راه انقلاب اسلامی را پیگیری کنیم زیرا اکنون فقدان آن به وضوح مشخص است.

زاکانی تصریح کرد: زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی بحث اصلی ما است که باید روشنگری لازم را انجام دهیم زیرا این موضوع وظیفه مهمی برای همه ما خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان گفته‌اند که ما با حزبی موافقیم که شبکه اجتماعی و فکر داشته باشد و بتواند در این شبکه اجتماعی اندیشه را منتقل کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار