تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری بزرگداشت فرزاد دانشمند دراندیمشک
آيين بزرگداشت فرزاد دانشمند و رونمایی از متد آموزشی دانشمند با موضوع گیتار کلاسیک در اندیمشک برگزار می‌شود.

این همایش در روز جمعه مورخ  ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸ در تالار بزرگ خورشید اندیمشک برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۸۰۴۹۳۳۲ و ۰۹۱۹۲۶۴۰۴۱۷ تماس بگيرند.

فرزاد دانشمند نوازنده گیتار كلاسیك (موسیقی فلامنكو) متولد ۱۳۴۱ است. تحصیلات موسیقی را از ۱۴ سالگی آغاز كرد كه عمدتا از طریق كتاب و نوارهای آموزشی بوده است. وی با سبك‌های متفاوت گیتار همچون بلوز، جز آشنایی تئوریك دارد اما سبك‌های كلاسیك و فلامنكو را به طور حرفه‌ای سالیان متمادی تدریس كرده است. از جمله آثار و تألیفات وی می‌توان موارد ذیل را نام برد:

هارمونی گیتار اثر لانس بسمن، متد آموزشی گیتار فلامنكو اثر خوان مارتین  و تئوری وآموزش تكنیك گیتار. به عنوان ارايه شیوه نوین آموزش گیتار كلاسیك در كشور تألیف و گردآوری جزوات آموزشی گیتار در سطوح ۹-۱ از سطح مبتدی تا پیشرفته همگام با دوره‌های عاالی علمی-كاربردی. نویسنده فیلمنامه مستند زمزمه‌های بینام و نشان در جشنواره سینمایی كیش و برندهٔ اول بهترین پژوهش در سال ۷۹ همراه با اخذ دیپلم افتخار. ساخت موسیقی متن فیلم‌های مستند زیران، سرزمین سبز، توكا، بی‌بی تاب (برندهٔ جایزه اول جشنوارهٔ صدا و سیما سال ۷۵). و… موسیقی تئاتر به طور حرفه‌ای در اثرهای عروسی خون، پابلونرودا، رمئو و ژولیت و به طور آماتوری در دو حراف، آهسته با گل سرخ و وقت خواب ماهی (برگزیدهٔ بهترین آهنگساز از سوی كانون منتقدان تئاتر سال ۷۹).
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عباس مشکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
0
0
با سلام. من یکی از شاگردان استاد هستم .شماره همراه و یا ایمیل استاد را برای من اگه بفرستید ممنون خواهم شد.خیلی خیلی ممنونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
صیاد ناصرپور هستم واز اینکه فرزاد دانشمند استادم بو ن افتخار میکنم.
:
:
:
آخرین اخبار