تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۸۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس واحد علوم و تحقیقات خوزستان تاکید کرد :
نهادینه سازی فرهنگ اسلامی در دانشگاه ها
رئیس واحد علوم و تحقیقات خوزستان با تاکید بر اهمیت انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه ها، بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اسلامی تاکید کرد.

دکتر شهرام لک اظهار کرد:اگر حمایت های مسوولان ارشد نظام و همه مسوولان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نبود، این دانشگاه دچار مشکلات زیادی می شد، ولی با حمایت ها و توکل به خدا، این دانشگاه در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی برگزاری متفاوت 68اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی و حضور مسوولان ارشد نظام را چراغ راه دانست و افزود: حضور این عزیزان موجب دلگرمی همه افرادی بود که در این دانشگاه مشغول به خدمت هستند.امیدواریم با درایت و حمایت های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با تصمیمات ارزنده ای که در این اجلاس اتخاذ شد، بتوان مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی را پشت سر گذاشت و همانند قبل برگ زرین دیگری به دفتر دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات خوزستان توجه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه را بسیار مهم دانست و گفت:امیدواریم که با این کارها بتوانیم هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی را نهادینه کنیم.

وی از همه افرادی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به فعالیت هستند خواست که با همدلی، همکاری و همیاری جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی قدم های بیشتر و با صلابتی بردارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار