تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قتل عام وحشیانه مسلمانان آفریقای مرکزی در مقابل دوربین‌های تلویزیون
شبه نظامیان افراطی آنتی بالاکا در آفریقای مرکزی در تازه ترین جنایت ضد بشر یشان، بدن‌های تکه تکه شده مسلمانان را با لاستیک خودرو، در ملآ عام و در مقابل دوربین‌های تلویزیون سوزاندند.

شاهدان عینی گفتند که گروهک تروریستی آنتی بالاکا با حمایت برخی کشورها، از هیچ اقدام غیر انسانی برای قتل عام مسلمانان و تخریب مساجد آنان در آفریقای مرکزی دریغ نمی‌کند بگونه‌ای که حتی جنازه مسلمانان را هم در خیابان‌ها می‌چرخانند.

محاصره اردوگاه‌های مسلمانان در بانگی پایتخت و جنوب غرب آفریقای مرکزی توسط شبه نظامیان افراطی آنتی بالاکا، احتمال قتل عام مسلمانان و پاکسازی قومیتی در آفریقای مرکزی را بسیار افزایش داده است.

سازمان دیده بان حقوق بشر فقط بیانیه داده که از قتل عام مسلمانان در آفریقای مرکزی نگران هستیم و در این میان کودکان قربانیان اصلی هستند.

یکی از مسلمانان آفریقای مرکزی درباره زخمی شدن کودک 4 ساله یکی از خانواده‌های مسلمان در بانگی گفت: شبه نظامیان مسیحی و افراطی آنتی بالاکا، این بچه را با خانواده‌اش در یکی از اردوگاه‌ها دستگیر کردند؛ پدر و مادرش را با قمه تکه تکه کردند و ما هم توانستیم این بچه را که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل کنیم.

خشونت‌های متفاوت و وحشیانه شبه نظامیان آنتی بالاکا بر ضد مسلمانان در آفریقای مرکزی دقیقا در مقابل دیدگان نظامیان فرانسوی رخ می‌دهد. رئیس جمهور موقت آفریقای مرکزی هم مدام اعلام می‌کند کنترل اوضاع از دستش خارج شده است.

دکتر بیمارستان بانگی در پایتخت آفریقای مرکزی هم گفت: عموم کودکانی را که به این بیمارستان می‌آورند یا با چاقو و قمه زخمی شده‌اند و یا گلوله به بدنشان اصابت کرده است.

مسلمانان آفریقای مرکزی در شرایط کنونی منتظرند تا از آفریقای مرکزی کوچ کنند؛ مهاجرتی که به خاطر اعمال خشونت‌های غیر انسانی گروهک تروریستی و افراطی مسیحی آنتی بالاکا و در سایه سکوت مجامع بین‌المللی انجام می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار