تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۴۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با توجه به استقبال از میهمانان نوروزی
افتتاح پارک خطی مینوشهر تا پایان سال
رئیس شورای شهر مینوشهر گفت: با توجه به زمان نزدیکی به استقبال از میهمانان نوروزی پارک خطی کنار کانال مینوشهر تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

امید اسکندری عنوان کرد: به منظور ایجاد بسترهای تفریحی جدید برای گردشگران و مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به مینوشهر خواهند آمد پروژه احداث پارک خطی در کنار کانال آب مینوشهر تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: جزیره سیاحتی مینو (مینوشهر) از زیباترین جزایر جنوب غرب ایران است که همه ساله در ایام نوروز به دلیل آب و هوای خنک و زیبایی اکوسیستمی که در آن وجود دارد شاهد حضور خیل عظیمی از ایرانیان سراسر کشور و خارج کشور نیز در آن است.

 رئیس شورای شهر مینوشهر گفت: در این بین شورای شهر و شهرداری مینوشهر جهت تنوع بیشتر در این جزیره زیبا اقدام به آماده کردن طرحی کرده است که در آن ایجاد یک پارک خطی که از کنار کانال آب در مینوشهر و از بین نخلستانهای زیبای این شهر عبور می کند، است.

اسکندری عنوان کرد: این پارک زیبای خطی که در مسیر این کانال احداث خواهد شد همراه با نصب آلاچیق هایی همراه خواهد بود تا مهمانان عزیز نوروزی لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده در این مکان زیبا سپری کرده و خاطرات خوشی از این جزیره زیبا به همراه داشته باشند.

طبيعت بكر و نخلهاي بي شمار اين جزيره اكوسيستم مناسبي براي زيست پرندگان مهاجر وهمچنين نيزارهاي انبوه و رازآلود آن پناهگاه حيوانات وحشي از جمله گراز است.

سهم مینوشهر از امکانات ورزشی یک سالن است/ قهرمان بوکس خوزستان بدون رینگ بوکس

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر گفت: سهم مینوشهر از امکانات ورزشی تنها یک سالن چند منظوره است که برای استفاده مشترک آقایان و بانوان تدارک دیده شده است.

علی پورعواد اظهار کرد: مینوشهر به رغم داشتن استعدادهای فراوان در زمینه های مختلف ورزشی متأسفانه با بی توجهی مسئولین در سال های اخیر همراه بوده است به گونه ای که با توجه به استقبال علاقه مندان تنها یک سالن ورزشی چندمنظوره آنهم برای استفاده مشترک آقایان و بانوان ترتیب شده و که احداث آن به سال 1375 بر می گردد.

وی افزود: متأسفانه ورزشکاران مینوشهری با مشکلات تمرینی همراه هستند چرا که اکثر رشته های ورزشی سالن تمرین در مینوشهر وجود ندارد و این عزیزان ناچار برای تمرین به شهرهای مجاور آبادان و خرمشهر می روند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر گفت: از سازمان منطقه آزاد اروند درخواست داریم که اعتباری جهت احداث سالنی برای کشتی و بوکس در این شهر تخصیص دهند چرا که ورزشکاران مینوشهری با استعدادهای بالای خود بدون هیچ امکاناتی در شهرشان توانستند مقام اول بوکس مسابقات قهرمانی استان خوزستان را در گذشته از آن خود کنند.

پورعواد به آخرین فعالیت های ورزشی در این شهر نیز اشاره کرد و اظهار کرد: بانوانان مینوشهری هم گام با آقایان در عرصه های مختلف ورزشی شرکت می کنند و در این خصوص امروز تیم هندبال بانوان مینوشهر جهت شرکت در مسابقات استانی به شهرستان شوشتر اعزام شدند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار