تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد ؛
اجرای طرح پوشش فراگیر بیمه‌ای از سال 93
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از اجرای طرح پوشش فراگیر بیمه‌ای از سال ۹۳ خبر داد و گفت: در این طرح افراد بی‌بضاعت شناسایی و به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به افزایش اعتبارات سازمان بیمه سلامت ایران در سال 93 اظهار داشت: اگر چه بودجه این سازمان افزایش یافته است، اما بیمه سلامت ایران بدهی‌هایی را از گذشته به مراکز درمانی دارد.

وی تصریح کرد:‌ با توافقی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت، قرار شد، اعتبارات از طریق سامانه بیمه سلامت ایران هزینه شود.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به آمادگی سازمان بیمه سلامت ایران در ایام نوروز جهت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان اظهار داشت: دستورالعمل لازم در این بخش تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه، ادارات بیمه سلامت موظف هستند در ایام نوروز و به صورت شیفت‌ به بیمه‌شدگان خدمات بدهند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: یکی از طرح‌های جدید بیمه سلامت ایران (پوشش فراگیر بیمه‌ای) است که این طرح از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

محسنی بندپی در خصوص ویژگی‌های طرح پوشش فراگیر بیمه‌ای، گفت: در این طرح افراد بی‌بضاعت و کم درآمد و بیکار تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در گذشته طرح بیمه ایرانیان اجرا شد که علی‌رغم اینکه این طرح محسناتی داشت، اما با مشکلاتی همراه بود که سازمان بیمه سلامت ایران تصمیم گرفت طرح پوشش فراگیر بیمه‌ای را اجرا کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تأکید کرد: با هماهنگی که با وزارت کشور صورت گرفته است، افراد بی‌بضاعت و کم درآمد شناسایی و در نهایت تحت پوشش بیمه فراگیر قرار می‌گیرند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار