تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۸۹۶۷
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکبار هم به دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان سری بزنید... حتما یادتان می ماند!
... دانشجوی معترض مات و مبهوت ادامه حرفش را خورد و ادامه نداد. در حقیقت همه می دانند که چرا در اهواز و در پایتخت نفت و در اینجا که دانشجو حتی بابت تنفس اش هم پول می دهد وضع این دانشگاه چنین است، بنابراین پاسخ این دردها را می بایستی از آخرین اتاقی که در طبقه فوقانی ساختمان دانشگاه قرار گرفته پرسید که چرا باید این بیغوله نامش دانشگاه باشد؟
خوزنیوز/ احمد رضا بختیاری وند: دوشنبه پنجم اسفندماه، روز حذف و اضافه درس های دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان بود. معمولا چنین ایامی آخرین فرصت برای دانشجویان است تا تکلیف واحدهای خود را روشن نمایند و آنها را جفت و جور کنند. در این شرایط دانشجویان استرس زیادی دارند. برخی از کلاسها ظرفیت شان تکمیل است و برخی دیگر با برنامه و پیش نیازها سازگار نیست. بعضی دانشجویان هم در شرف فارغ التحصیل شدن هستند و در بند پاس کردن یک درس. اما هنوز جفت و جور نشده. در این میان مدیر گروه ها ،سرشان شلوغ است و از آن شلوغتر قسمتهای مختلف آموزش. اتاق کارشناسان آموزشی سال دوازده ماه غلغله است وافراد به صف هستندتا بلکه به کارشناس مربوطه برسند.ساختمان دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان در سه راه فرودگاه به شکل بدقواره ای بنا شده که با شیب تندی باید چهار طبقه را بالا و پائین بروی و بدنبال حل مشکل خود از این اتاق به آن اتاق سربکشی. دو آسانسور وجود دارد اما یکی از آن دو همیشه خراب است. بنابراین تنها آسانسور موجود ظرفیت فقط چهار نفر را دارد. بالاجبار باید راه پله را برگزینی . در شیب تند پله ها هم موج آدمها را میبینی که بهر جان کندنی خود را بالا می کشند. در چنین شرایطی ملاحظه می شود که مدیر آموزش به مرخصی رفته و هراز چند دقیقه ای یک نفر دسته در اتاقش را می گیرد تا به اتاق وارد شود اما در قفل است! کسی نمی داند در چنین وانفسائی مرخصی رفتن مهمترین مسئول پاسخگوئی به دانشجویان چه فلسفه ای دارد. جانشین هم ندارد! ناچار کسی از آن میان، افراد را راهنمائی می کند تا به معاون آموزشی مراجعه کنند که آنهم شغل اش در این دانشگاه بلاتکلیف مانده!



آخرین راه حل، مراجعه به اتاق ریاست دانشگاه در بالاترین نقطه ساختمان است.وقتی وارد می شوی تعداد ارباب رجوع باورنکردنی است. هرکسی کاغذی در دست دارد و نومیدانه بدنبال یافتن چاره می گردد اما دریغ از پاسخ. مسئول دفتر رئیس دانشگاه مرد جدی و پرطاقتی نشان می دهد اما از هجوم افرادی که دور و برش را گرفته اند، کلافه شده است. مدام با چند کاغذ به داخل اتاق رئیس می رود و می آید. برخی از افراد را مجاب می کند و برخی دیگر از سردرگمی نمی دانند، چه کنند. ودر نهایت هم از صحبت با مسئول دفتر راضی نمی شوند. اینجا هم بسیاری از پاسخ ها با مرخصی رفتن آقای ه... به فردا موکول می شود. چاره ای نیست.پاسخی که آه از نهاد برخی از مسافرین در می آورد. دانشجویانی که عموما دخترند و با والدین خود به اهواز آمده به این امید تا بلکه ظرف یک روز مشکلشان حل شود. حالا با نبودن مدیر آموزشی که ظاهرا همه راهها به او ختم می شود باید فکری بحال شب ماندگاری خویش کنند. یکی از مراجعه کنندگان از بوشهر آمده و نزد خود غرغر می کند و زیر لب می گوید: والا فقط اهواز اینطوری است. شهرهای دیگر اینقدر غیرمسئولانه برخورد نمی کنند. بلافاصله فردی که نزدیکش است، گوئی منتظر بود. بصدا در می آید و از شیراز می گوید: توی شیراز برای کار پسرم رفته بودم ،حداقل بین من که از شهر دیگه آمده بودم  و خودشان می دانستند من اینجا کسی را ندارم و فوری کارم را انداختند. اما اینجا نمی دانیم صاحبش کیست و به کی باید دردمان را بگوئیم؟



برخی از آنها گلیمی بر روی چمن بلوار توی خیابان دانشگاه پهن کرده و در انتظارند. زبان حال نخبگانی که لابد قرار است مدیران آینده این مرز و بوم باشند. در این میان محیط داخل و اطراف دانشگاه غیر بهداشتی و از نظافت کافی برخوردار نیست. این مشکل در اوج خویش در بوفه دانشگاه در روبروی توالت، خود را به نمایش درآورده است. بخشی از مشکل تنگی جا را خیابان روبروی دانشگاه حل کرده است.خدا می داند اگر این خیابا نبود ،چه می شد؟ در این مسیر مدام دانشجویان و اساتید را می بینید که در حال تردد هستند. از این جهت محیط داخل ساختمان عموما کثیف و پر از خاک و غبار است. این نمایش تلخ و تاثر برانگیز را می توان از چهره در و دیوار کلاسها و اتاقها و حتی استراحتگاه اساتید نیز دریافت که بگونه ای تحقیر آمیز عنوان دانشگاه را به چالش در آورد است.

در این دانشگاه اساتید اتاق مخصوص ندارند تا بتوانند پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند بنابراین بسیاری از اساتید را می توان در راهروها یافت و یا در سر مسیرشان قرار گرفت تا شاید بتوان سوالی طرح نمود و پاسخی هول هولکی دریافت. مدیران گروه ها به شکل دور از شأنی همگی در چند اتاق کوچک استقرار یافته اند. عموماً اتاق هایشان پر از دانشجویان است که به صورت سراپا ایستاده اند تا بلکه فرصتی برای رتق وقتق امور خویش بیابند. یکی از کارکنان دانشگاه وقتی با اعتراض یکی از دانشجویان که چرا تعداد کارشناسان آموزشی به اندازه دانشجویان رشته ها نیست با لحنی تسمخرآمیز گفت: این سوال را باید از آقای رئیس پرسید که سالیانه 5 میلیارد تومان درآمد اضافه می آورد و به تهران می فرستد. وبا کنایه افزود: دور و برتان را نگاه کنید که ما در چه جائی کار می کنیم. دانشجوی معترض مات و مبهوت ادامه حرفش را خورد و ادامه نداد. در حقیقت همه می دانند که چرا در اهواز و در پایتخت نفت و در اینجا که دانشجو حتی بابت تنفس اش هم پول می دهد وضع این دانشگاه چنین است، بنابراین پاسخ این دردها را می بایستی از آخرین اتاقی که در طبقه فوقانی ساختمان دانشگاه قرار گرفته پرسید که چرا باید این بیغوله نامش دانشگاه باشد؟




غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
7
دانشگاه ازاد سیاسی است و نمایندگان در تعین روسا نقش دارتد .مثلا دیروز برای واحد... جذب استاد توی رشته علوم اجتماعی بود رشته های که در حال تعطیلی اند وفقط فشار مسولان بر مسولان چنین کاری را باعث می شود.
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
1
12
وضعیت از این اسفناکتر است امیدوارم هرچه زودتر جناب میر زاده تکلیف ریاست این واحد را روشن کند تا شاید ریاست جدید مشکلات عدیده دانشجویان را حل وفصل نماید لطفا منتشر نمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
9
4
نویسنده شرایط دانشگاه علوم و تحقیقات به خوبی توصیف کرده است که مهمترین مشکل ان کمبود فضا است اما در مورد مدیر اموزش بی انصافی کرده است . ایشان مدیر ی دلسوز و با تجربه ای است که زحمات زیادی را برای حوزه اموزش دانشگاه می کشد
افزایش بی رویه دانشجویان و فضای نا کافی مشکل اصلی است
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
2
13
باسلام واحترام لازم است ازنویسنده این مطلب کمال تشکر را داشته باشم . اینجانب از دانشجویان گذشته این دانشگاه بوده و به عینه نقطه ضعف این دانشگاه را در مدیر آموزش میبینم
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
1
18
ازمدیرمحترم دانشگاه خواهش مندیم مدیرآموزش را تعویض نمایند
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
13
این واحد علوم و تحقیقات در نوع خود جالبه!!!
حساب کتاب نداره کسی هم پاسخگو نیست.چیزی که اعتبار نداره شخصیت و وقت دانشجوی بدبخته.بچه ها بعد از حذف و اضافه طبق برنامه دانشگاه رفتن سرکلاس دیدن استاد نیومده بهش زنگ زدن میگه من سر این ساعت نمی تونم بیام کلاس!!!جالب اینه که این استاد مدیرگروه اون رشته ست!!!
دانشجو
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
13
گزارش دقیقی بود -تازه مدیرگروه ها ی پروازی که غالبا حضور ندارند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
2
9
دانشگاه ازاد رو سطحه علمیش رو بچسب همه این هایی که توش به اصطلاح استاد شدن همه از فوق دیپلم تو همین دانشگاه با معدل 14 فارغ شدن ، ساختمان هاش که جای خود دارن دانشگاه ازداد فقط واسه پول گرفتم سیستمش مکانیزس نه هیچ چیزه دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
5
2
از اینکه بعضی مسایل را با نگاه متفاوت از مسئولین نظاره و بیان نمودی سپاسگزارم . ولی منتقد محترم یک لحظه فکر نکردی که ممکن است مشکلی برایشان پیش آمده که در چنین روزی در محل کارش حاضر نشده ؟ فکر نکردی که این نقص سیستم است که با عدم حضور یکنفر کاری لنگ بماند . فکر نکردی که روز حذف و اضافه مدیر آموزش نقش چندانی ندارد و اگر کاری قرار بود انجام شود طبعاً روزهای قبل انجام شده !!!
بهرحال لازم دیدم در این خصوص توضیح دهم قضاوت با شما و .....
manimasehe
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
5
سلام
آنچه نیست را دنبال اش نباش و آنچه هست را دو دستی بچسب .
این جمله مصداق بارز علوم و تحقیقات است . هیچ چیز آن بر طبق اصول دانشگاهی بنا نشده است . یک قیف است که هر کس زودتر رسید تمام . درست همانند سبد کالا . اصلا هم قرار نیست در این دانشگاه مدیری تحویل جامعه شود . در این دانشگاه ... . بماند
anosh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
6
دقیقا همین جور است که گفتی من هم در این به اصطلاح دانشگاه بودم چه مصیبتها که نکشیدم بخصوص با همین آموزش. سال به سال دانشجو بیشتر می گیرند
( پول بیشتر می گیرند) اما پرسنل و امکاناتشان کمتر می شود.
( سود بیشتر)
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
13
باسلام.مطالب ارائه شده صدق کامل است انشالله فردا توضیحات تکمیلی را بیان میکنم.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
11
یه چندتا عکس از ساختمان کلاس های اجاره ای در انتهای کوی پیروزی می گرفتید فجایع بیشتر آشکار می شد کلاس های 50 یا 60 نفری...
دانشجوی سابق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
10
چرا باید این بیغوله نامش دانشگاه باشد؟

والا اینو دیگه باید از ریاست دانشگاه بپرسین
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
11
با عرض سلام .
متاسفانه من هم دانشجوی این دانشگاه هستم .گزارشتان کاملا برایم ملموس است
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
1
5
باتوجه به حجم بسیار زیاد دانشجو به تعداد حدودا 10 هزار نفر و تعداد زیر 100 نفر کارمندان این دانشگاه، این گونه ازدحامات و بی هماهنگی ها طبیعی به نظر میرسد. جهت رفع این مشکلات می بایست مسئولین به فکر باشند و با جذب نیروی کار متخصص در حوزه آموزش از مشکلات موجود در این دانشگاه و سایر مراکزی که دچار این چنین مشکلاتی هستند کاسته شود. ضمناً اگر افراد کار خود را به روز آخر نیاندازند و در روزهای قبل پیگیر کار خود باشند دچار این سردرگمی و شلوغی و عدم پیگیری امور خود نخواهند بود.
یک دانشجوی شهرستانی در خوابگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
1
11
براسشتی آقای امیدوار رضائی نیاید از تهران حتی برای یکبار برای این دانشگاهی که مسئولیت نهائی آن را برعهده داردوبرای بازدید بیاید و ببیند چه خبر است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
2
8
اخه انصافا کسی که اونجا درس می خونه اسمش رو می ذاری دانشجو؟ از دانشگاه آزادم پایین تره. انتظار داری کویت باشه؟
ناظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
2
سلام-وضعیت این دانشگاه خیلی بدتر آن است که توصیف شده دلیل اصلی استفاده از ... خداکنه دردولت تدبیر امید ،امید سرمایه های اجرایی آینده ناامید نشه. با تشکر ار سایت خوز نیوز از اطلاع رسانی سریع و دقیق.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
6
2
اشخاصی که در بالا از دانشگاه نالیدند سوال من از ایشان این است انتخاب با شما بود چرا رفتید و ثبت نام کردید ؟ اگر این دانشگاه ازاد نبود چطور شما مدرک فوق لیسانس و دکتری میگرفتید خوب تلاشتان را زیاد میکردید و دانشگاه دولتی قبول می شدید یا پردیسهای جدید که یک موسسه غیر انتفاعی است ..
به هر حال مشکلات وجود دارد اما نیمه خالی لیوان را دیدن کار درستی نیست یک زمانی برای تحصیل در مقاطع بالاتر باید چندین کیلومتر از خانه و کاشانه دور میشدید حالا به راحتی در شهر تان ان هم با زحمت کم قبول میشوید بعد هم ادعای کیفیت دانشگاه
سطح بالا که با بودجه تماما دولتی را هم دارید به نظرم یک مقدار بی انصافی است
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
1
5
ااین هایی که توش به اصطلاح استاد شدن همه از فوق دیپلم تو همین دانشگاه با معدل 14 فارغ شدن ،

آقای محمد شما این رو نمیدونی که این دانشگاه فارغ التحصیل ارشد و دکتری داره چطور از این دانشگاه فوق دیپلم گرفتن
اول اطلاعاتتو بالا ببر بعد بیا از این نظر های بی خود بده
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
2
6
با عرض سلام
جانا سخن از زبان ما میگویی

امیدوارم آقای رئیس هم این مطلب رو بخونن.البته اگه براشون اهمیتی داشته باشه
رویا
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
1
بنده فارغ التحصیل این دانشگاه هستم همه این بلاها و مشکلات را به چشم خود دیدم تازه این دانشگاه چندسال پیش به لطف آقایان مسئولی که دانشجویش بودند واهل بده و بستان و...واحدنمونه درزمینه تکریم ارباب رجوع شد!!!
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
3
4
یکی از موارد بارز این دانشگاه این است که برخی اساتید فقط سلیقه ای نمره میدهند.
sokot
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
0
حرف دلمونو گفتید امیدوارم اگه آدم باشعوری باشه رسیدگی کنه که این دانشگاه باید راخاک یکسان بشه از نو ساخته شه.....
افشار پرویزی بابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
3
خوز نیوز عزیز و برادر بختیاری در یک کلام می گویم جانا سخن از زبان ما می گویی.....اما این تنها نمونه کوچکی از مشکلات ماست.از بخش نامه های عجیب و غریب چه می دانید.اساتید تحمیلی به گروها چه؟عدم پاسخ گویی مسیولین چه؟باند بازی دانشگاهی چه؟آخ اخ دکتر رضایی به داد علوم تحقیقات خوزستان برس.مظلوم تر از دانشجویان علوم تحقیقات هیچ جا ندیدم..داغ این هجران واین سوز جگر این زمان بگذار تا وقتی دگر
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
1
جای تقدیر و تشکر دارد که تگارنده محترم درد دل هزاران دانشجوی بخت برگشته این دانشگاه و بعضی از اساتید محترم که به حرمت علم و دانشگاه در این دانشگاه مشغول به تحصیل و کار می باشند را گفتند.جا دارد مسولین جدید دانشگاه آزاد فکری به حال این دانشگاه بنمایند و هرچه سریع تر مدیران این دانشگاه که سال های زیادی است بر این مسند مقدس تکیه زده اند را تغییر دهند و دانشجویان بدبخت را نجات دهند.پسندیده نیست پایتخت نفت و گاز همچین فضای دانشگاهی داشته باشد...تاسف بار است.ایکاش میشد خیلی از مسایل را بیان میکردیم ولی افسوس و دریغ که....
تمیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
4
من هم متاسفانه دانشجوی این به اصطلاح دانشگاه هستم , بی مسئولیتی و ضعف برنامه ریزی و عدم رسیدگی بیداد می کنه , مثلا برای رسیدگی به اعتراضات نمره سیستم طراحی شده ولی عملا هیچ رسیدگی نمی شه , ضعفها خیلی بیشتر از آن چیزی است که این دوست ما برآورد کرده
sahar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
4
سلام با تشکر از نوسنده این گزارش باید بگم من خودمم درحال حاضر دانشجوی این دانشگاه هستم ومتاسفانه اینها قسمت کوچیکی از مشکلات این دانشگاهه. ضعف برخی از اساتید در زمینه درسی، کمبود شدید استاد برای دفاع پایان نامه که گاها باعث شده دانشجویان یک ترم اضافه توی دانشگاه بمون. کافی نبودن فضای کتابخانه ای، عدم دسترسی به سایت های علمی مورد نیاز و ....
علی محبوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
4
1
برخی از اخبار قصد تخریب دارند. امیدوارم در مورد این خبر هم صادق باشد، وگرنه مجبورم در مورد محل تحصیلی آینده ام تجدید نظر کنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
3
3
اساتید که دیگه نگو اکثراً کارمند هستن ساعاتی که کلاس دارن اصلاً دیگه حوصله ای برای تدریس ندارن. وضعیت علمی فاجعه تر از نمای دانشگاهست.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
1
کاملا موافقم توصیف کاملی از واحد علوم و تحقیقات ارائه شده است که ... بر دفتر افتخارات علمی و پژوهشی دانشگاه ازاد است.آیا واقعا کسی نیست که رسیدگی کند.اخر تا کجا و به چه قیمتی ریاست ..کسانی که والدینشان از دهانشان می گیرند و به تحصیل و آینده فرزندشان می دهند اما از استاندارد های افتضاح ترین دانشگاه های دنیا نیز برخوردار نیست وبدتر از همه نام ونشان خوزستان را یدک می کشد .آیا مسئولین و نمایندگان استان در خواب هستند
سیمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
3
0
شاید بخاطر اینکه سطح علمی دانشجوهاش پایینه . نه خود دانشجوها تمایل به بهبود وضعیت دارند و نه مسئولانش. فقط به همه 20 میدن و تموم. تمام دانشجوهای علوم و تحقیقات اهواز معدلهای بالای کاذب دارند.
فارغ التحصیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
3
متاسفانه در خیلی ادارات و نهادها ریاست های طولانی مدت انگیزه و نوآوری رو از فرد گرفته و باعث خستگی و بی انگیزگی میشه
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
3
2
نظرات بعضی از دوستان در مورد مدیر آموزش ناشی از عدم شناخت کافی ایشونه .
مدیر آموزش از معدود کسانی است که دلسوزانه و مسئولانه زحمت میکشن . و من به عینه دیدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
1
2
دوستان عزيز بهتره بيايد و يكسري به دانشگاه آزاد واحد شوشتر بزنيد كه بوي گندش همه جا را گرفته خدايش دانشجويان كارشناسي ارشد مخصوصا مديريت چه مي كشند!!!!!!
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
0
تا بوده چنین بوده کمترین امکانات به پرسنل دانشگاه داده میشه پول خوب هم همین مدیران و معاونین دانشگاه می گیرن درضمن فراموش نکنین در مقابل 29000 دانشجوی دانشگاه ازاد 460 کارمند و 300 هیات علمی وجود دارد چگونه باید جواب گو باشند در فصل شلوغی و انتخاب واحد ها
گلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
1
1
من فارغ التحصیل کارشناسی واحد اهواز بودم که فقط به خاطر اسم علوم وتحقیقات بودنش در کارشناسی ارشد گزینه اول قرار دادم که در حال حاضر سخت پشیمانم .من در دوره لیسانس این مشکلاتو نداشتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
1
با عرض سلام
لطفا سری به واحد اهواز بزنید. خوشبختانه ما این مشکلات رو نداریم
حمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
2
کاملا درسته وامیدوارم به این وضعیت اسفباررسیدگی شود.
دانشجوی علوم وتحقیقات
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
1
به خدا اهواز خیلی خوبه من اصفهان ارشد میخونم هم استادا هم گروه اموزشیشون خیلی اذیت میکنن خیلی
یاسوجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
1
با سلام
من الان دانشجوی همین دانشگاه هستم انصافا چیزایی که این دوست عزیز نوشته عین واقعیته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
3
ترا بخدا یکی بداد دانشجویان این دانشگاه برسد
افتخاریان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
1
1
ممنون آقای بختیاری واقعا جای همیچین گزارشی مدتها خالی بود به خصوص که وجهه تحصیلات تکمیلی نباید با کوتاهی عده ای خدشه دار شود
ولی موردی بود که لازم به ذکر دونستم .ظاهرا در این گزارش و اکثر کامنتها مشکلات به نوعی به مدیر آموزش مربوط شده بود که بی انصافیست .ظاهر بد قواره دانشگاه و پله های تند و آسانسور خراب و تعیین نکردن کادر جانشین در واقع ضروری و بوفه روبروی توالت واقعا مربوط به کوتاهی ایشونه!!!!!!!!!
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
2
با سلام.
متاسفانه رفتار مدير آموزش اين مركز ... من دانشجوي دانشگاه آزاد ديگري هستم و فقط يكبار براي گرفتن يك ترم مهمان به اين دانشگاه مراجعه كردم و مدير آموزش ... با من صحبت كرد.
خدا را شكر ميكنم كه در اين دانشگاه حتي يك ترم مهمان نگرفتم.
من ليسانس خودمو از دانشگاه شهيد چمران گرفتم. واقعا مديران و مسئولين مودب و زحمت كشي دارد. فوق ليسانس هم دانشگاه آزاد مي خونم اما مسئولين آنجا بسيار محترم هستند نه مثل ....
تقوایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
1
با تشکر فراوان بابت این خبر .لطفا در گزارش دیگر از مسئولین این دانشگاه مصاحبه کرده و برای این وضعیت توضیح بخواهید
صابر
|
GERMANY
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
3
من هم کاملا موافقم و بر این مطالب صحه می گذارم. لطفا از کلاس هایی که در ساختمان شهید هاشمی نژاد تشکیل میشه هم صحبت کنید . به دلیل کمبود فضا یک مدرسه اجاره کردن وتوی اون کلاس برگزار می کنن. دستشوییش کانکس هستش و بوی تعفن از چند فرسخی همه رو کلافه میکنه انگار مجبورشون کردن این همه دانشجو بگیرن کیفیت آموزش بسیار پایینه کلاس های معماری ۳۵ نفره است کلاسی که حداکثر باید ۵ نفر باشه!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
1
2
برخی اساتید این دانشگاه سطح تدریس خیلی پایینی دارند و به درد دبیرستان می خورند تا دانشگاه. گویا به اساتید سفارش شده برای رضای دانشگاه ازاد دانشجویان به ترتیبی که شده دروس را پاس نکنند.مورد بعدی:فقط نمازخانه مانده که کلاس نشده ،تعداد دانشجویان در کلاسها افتضاح است.تعداد دروس جبرانی در اهواز بالاترین است
دانشجوی سابق علوم و تحقیقات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
1
با سلام.
من قبلاً دانشجوی همین دانشگاه بودم.
گزارش بر اساس واقعیت نوشته شده است.
فقط در مورد مدیر آموزشی دانشگاه (اگر همچنان آقای هرمزی است) بی انصافی شده است. من به اتاق ایشان مراجعه زیاد داشتم ولی همیشه محترمانه کار من و دانشجویان را راه می انداختند. اینکه جانشینی برای ایشان تعیین نشده است ضعف مدیریتی دانشگاه است.
دانشگاه برای پایان نامه که اساتیدش هیچ کاری نمی کنند بیش از 2 میلیون تومان پول می گیرد....
بعضی از کارمندان دانشگاه اصلاً حرمت دانشجو را نگه نمی دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
1
تا این رییس دانشگاه است همین مشکلات وجود دارد. مهمترین مشکل این دانشگاه ضعف مدیریت است.
دانشجوی شهرستانی علوم و تحقیقات خوزستان
|
GERMANY
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
1
در گزارش آمده روزی که حذف و اضافه بوده مدیر آموزشی مرخصی رفته و جانشین هم نداشته است.خوب تکلیف شهرستانیهای بدبخت چیست.آیا این بی مسئولیتی نیست.اگر زحمتی هم ایشان میکشد عین وظیفه اش است.بحث این است که اگر وظیفه اش را انجام ندهد آنجا دردآور است.
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
2
0
شما از همه چیز خبر ندارین دانشجویانی هستند که حتی در مقطع دکتری سطح شعورشان بسیار پایین است و واقعا برخوردشون به قدری زشته که کافیدر طول روز با یک نفر برخورد کنی تمام روزت رو خراب میکنند و فکر میکنند چون پول میدن باید مدرک رو دو دستی تحویلشون بدن هر چیز بی ربطی رو هم خواستن براشون انجام بدی دانشجو فوق لیسانسی که فرق ریال و تومان رو نمیدونه چه انتظار دارین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
1
من هم همین اعتقاد را دارم که این دانشگاه که عنوان علوم و تحقیقان خوزستان را یدک میکشد متاسفانه همه چیز هست الا دانشگاه البته ما دیگه عادت کردیم به این نوع برخوردها ولی ایا درست میشود چنانچه مردم بخواهند از خودشان شروع کنند و مسئولین را تنها خدمتگذاران خود بدانند که قرار است روند زندگیشان را تسهیل کند و نه بر آنان حکمرانی ،حتما درست میشود
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
2
این حرفا چه فایده داره مگه کسی هست که به این حرفا گوش بده مسئولا خودشونو زدن به اون راه...
دانشجوی بخت برگشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
1
کارشناسان اموزشی در این دانشگاه بسیار یخ هستند گوئی دانشجویان روی دل انها افتاده اند و بزور کار میکنند.وقتی نگاهتان میکنند فکر میکنید حتما بدهکارشان هستید.در اتاقشان همیشه برای یک کلمه حرف زدن باید صف بگیرید.بخصوص اگر بخواهید با اقای م....حرف بزنید.البته نیگویم ادم بدی است.نه اما ظاهرا برای اینکار ساخته نشده.
امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
1
0
سلام
شاید به یقین بتوان گفت دانشگاه آزاد از همه چیز و از قانون نیز آزاد است جایی که در اکثر نقاط استان وقتی در واحدهای مختلف تحصیلات تکمیلی استان با مراجعه به بالاترین مقام مسوول دانشگاه او نیز مرتب به دوایر پایین پاسکاری میکند و وقت و جوانی دانشجویان به تباهی کشیده میشود.فقط شهریه و پول بدون خدمات مناسب علمی امیدوارم درب این نقطه آزاد از قانون یک روز تخته شود.
منوچهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
0
0
سلام. امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
0
0
تغییرات در دانشگاهها در سطح کلان کارشناسی و با توجه به عملکرد نمی باشد دانشگاه ازاد وضعیت بد تری دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
0
0
در مورد دانشگاه ازاد این حر فها بی فایده است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
0
1
من دو ترم هست که دارم تو این دانشگاه درس میخونم اما نمی دونم چرا احساس دانشجو بودن نمی کنم !!!!!!!!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
0
1
سلام. من خودم فارغ التحصیل ارشد همین دانشگاه بودم. کامنت قبلی من را ابنجا نگذاشتند.دوباره مینویسم، سیستم اینجا فقط پارتی بازیه. مدیرگروههایش همه پروازی و با بند قوی پ اینجا جذب شدند.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
0
0
با سلام
تا حالا دانشگاه به این .... ندیدم....
ناشناس شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
0
اصلا بعضی از کتابها پایان ترم هم حاضر نمیشود و هیچکس پاسخگو نیست و وضعیت پرژکتورها و پرده های پنجره ها اسف بار است
بچه سرمسجد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
0
با سلام
جهت ثبت نام خانمم و 000مراجعه کردم به اتاق اقای هرمزی معاون اموزشی پاس داده شدم در راه باز کردم و به اتفاق خانمم وارد شدم 2نفر هم قبل از ما انجا ایستاده بودند ما هم به رسم ادب ایستادیم حدود یک ساعت اقای ... مشغول تایپ یک نامه در کامپیوتر بود از کار با صفحه کلید و یکی یکی زدن دکمه ها فهمیدم که تازه می خواهد کامپیوتر یا نوشتن با ورد را یاد بگیرد
خسته شدم از ان دو نفر پرسیدم که شما هم کار دارید یا دارید هنر اقای ... را تماشا می کنید انها هم که از خدا خواسته بودند کسی حرفشان را بزند شروع کردند به درد و دل برای ما و گفتند که از صبح تا حالا چند بار دارند ما را به این اتاق و ان اتاق می فرستند وقتی حرفهای ما گل انداخت یه مرتبه به اقای .... برخورد و از من پرسید چه کار دارید . من هم سلامی دوباره کردم و گفتم که استاد شما در اتاقتان 3عدد صندلی خالی دارید و ما با این سن و سال خسته شدیم اینقدر در اتاق شما سر پا ایستادیم با بی ادبی گفت که کارتان را بگوئید و من گفتم که بدان که این میزها ماندنی نیست اگر ماندنی بود به تو نمی رسید و ایشان شروع کرد به بد و بیراه به مسئولین دانشگاه که چرا من را عوض نمی کنند من نمی توانم جواب ارباب و رجوع را بدهم به زور من را اینجا گذاشته اند و ....جر و بحث شدید من و ایشان که با وساطت بقیه از زد و خورد جلوگیری کرد
و...
دانشجو
|
JAPAN
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
1
من هم دانشجوئ این دانشگاه می باشم. متاسفم از این اوضاع درب و داغون و این همه بی صاحبی. هیچ وقت هیچ مسئولی توی اتاقش حضور نداره. این یکی مرخصیه اون یکی ماموریته خانم دکتر کلاس داره و..... بعد از کلی معطل موندن بالاخره سر و کله ی یکیشون پیدا میشه اون هم با اخلاقی دقیقا عین ....
حسین
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
مدیر پژوهش باید عوض شود.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
این دانشگاه باید خانه تکانی شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
0
1
این از بی ... .... است 16سال مردم ... رابد بخت کرد حالا نوبت هنر نمایی اش دردانشگاه ازاد است
دانشجوی بالینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
0
کاملا درسته . مسئولین این دانشگاه اصلا به شخصیت دانشجو اهمیت نمیدن و وضع کلاسها و امکاناتش بسیار نامطلوب هست . مثلا توی یکی از کلاسهای ما که حدود 40 دانشجو حضور داشتند ، اوج گرما فقط یک کولر پنجره ای قدیمی روشن بود که بخاطر سر و صدای زیاد مدام خاموشش میکردیم و پنجره باز میکردیم . بعد نورآفتاب میزد توی چشممون . مجبور بودیم با کتاب و دفترمون سایبون درست کنیم و بگیریم بالای چشممون که بتونیم استاد ببینیم .
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
0
فقط كافيه كه بودجه اي كه به دانشگاههاي دولتي ميدن رو توقانون برنامه وبودجه هرسال ببينين اونوقت متوجه ميشين كه پولي كه دانشگاه آزاد بابت شهريه وغيره از دانشجويان ميگيره چندين برابر بودجه دانشگاههاي دولتيه اونوقت عمق فاجعه نمايان ميشه.دقيقا مشخصه چيزي كه براشون بي اهميته افزايش سطح سواد وتحصيلات دانشجوست .موارد مطرح شده درخصوص سليقه اي نمره دادن و ... وبرخورد غير مسئولانه ... هم كاملا درسته .اون موارد دلسوزانه درمورد ايشون رو حتما خودش نوشته والا هيچكس ازش راضي نيست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
0
0
عمده اساتيد اين دانشگاه رويه عجبيبي دارند كه در هيچ جا وجود نداره تماما عادت دارند حداقل نقش رو داشته باشند ووقت كلاس رو با كنفرانسهاي تكراي و بي محتوي دانشجويان بگيرند لطفا معاونت آموزشي ،مدير گروهها ورييس دانشگاه توجه كنند اوضاع از هر نظر خيلي اسف باره .برخورد خانم متصدي انتشارات ساختمان ... بسيار بد و زنندهس واقعا ريشه اين همه اوضاع نابسامان علوم تحقيقات كجاست
منصور
|
UNITED STATES
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
0
خوز نيوز بيسواد چرا كامنتهارو درج نمي كني نكنه از پول دانشجوهاي بدبخت براي سانسور بهت حال دادن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
0
بعضي ... هم دنبال تيغ زدن دانشجو هستند خودم خيلي سراغ دارم ازگرفتن ساعت و ..... به عنوان هديه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
0
بله من کاملا با نظر اقای بختیاروند موافقم فاجعه است و بسیار اسفناک دقیقا من با ... همین مشکلات رو داشتم تازه ... هم اونروز عوض شده بود و اصلا کسی جوابگو نبود در اثر رفت و امدهای زیاد و استفاده از پله های ناجور و غیر استاندارد دچار رانو درد شدید شدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
با سلام خواهشا مدیرگروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی را زودتر تعویض نمایید.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
با سلام خواهشا مدیرگروه علم اطلاعات و دانش شناسی را عوض نمایید . واقعا دانشجو ها در رنج و عذابند. با تشکر
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
با سلام از رئیس دانشگاه درخواست می کنم مدیر گروه کتابداری را عوض نمایید. مرسی
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
0
کفش کودکی را دریا برد، کودک روی ساحل نوشت: دریای دزد ... آن طرف تر مردی که صید خوبی داشت روی ماسه ها نوشت: دریای سخاوتمند ... جوانی غرق شد مادرش نوشت: دریای قاتل ... پیرمردی مرواریدی صید کرد، نوشت: دریای بخشنده ... موجی نوشته ها را شست. دریا آرام گفت: به قضاوت دیگران اعتنا نکن اگر میخواهی دریا باشی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
0
0
من هم متاسفانه دانشجوی همین دانشگاه هستم. نظرات زیادی نوشته شده ولی فکر نکنم کسی اهمیت بده. مسولین دانشگاه آزاد فقط به فکر پول شهریه دانشگاه هستند. با وجود این همه هزینه ای که میکنیم هیچ گونه امکاناتی در این به اصطلاح دانشگاه وجود نداره حتی یه آسانسور که یکی از ساده ترین چیزها است هم مناسب این همه جمعیت قرار ندادن.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
اینجانب دربهمن ماه92 فارغ التحصیل شدم وتا حالا (23آذر93) هنوز مدرک تحصیلی اصلی ام صادر نشده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
0
1
آخه یکی نیست بگه کجای دنیا تو کلاساهاس کارشناسی ارشد باید اینقدر شلوغ باشه که جا زاسه نشستن هم نباشه0اگه یکم دیر کنی جا گیر نمیاد بشینی.فقط اسم کارشناسی ارشده بخدا.دبیرستانها هم وضعشون به مراتب ازین وانفسا بهنره.
مديريت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
1
من از فارغ التحصيل اين دانشگاه هستم دقيقا عين واقعيت است من حتي زماني كه دفاع كردم از بس ازشون متنفر بودم تا يكسال بعد واسه كارهاي فارغ التحصيليم نرفتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
2
2
واقعا جاي تاسف داره اين اظهار نظرهاي يك طرفه،من دانشجوي اين واحد بودم از نطر سطح علمي كه واقعا مشكلي نداره مشكل دانشگاه يك مشت دانشجوي مسن و كساني است كه فقط به نمره فكر ميكنند و مي خواهند سطح كلاس ها را پايين نگه دارند،هر كسي هم برخورد بد ديده،صد در صد بد برخورد كرده من تا بحال هيچگونه برخورد بدي نه از كارمندهاي اين مركز ديدم نه از مديران و رييس اين دانشگاه،منصف باشيد و روي سطح شعورتان كار كنيد
بهنام
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
1
n دوست عزیز ادب و نزاکت حکم می کند دانشجوها را محترم شمرده و بعنوان یک مشت دانشجوی مسن مخاطب قرار ندهیم . حداقل اگر از دانشگاه علمی قابل یاد گرفتن نیست بی ادابی هم را از او به دیگران منتقل نکنیم . اما در مورد اینکه نظر شما تنها در برابر حداقل بیش از 10 نفر دیگر متفاوت است قابل تامل است .
:
:
:
آخرین اخبار