تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۹۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آبفای رامهرمز خبر داد ؛
افزایش تولید آب آشامیدنی در رامهرمز
رئیس اداره آبفای رامهرمز گفت: با حفر چاه‌های جدید، تولید آب آشامیدنی در این شهر افزایش یافت.

علی درویشی امروز اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در سیستم آب رسانی شهر رامهرمز وجود داشت طی یک سال گذشته توانستیم نسبت به بهسازی و کاهش آمار شکستگی‌ها اقدامات موثری را به عمل آوریم.

وی ادامه داد: در سال جاری دو حلقه چاه جدید وارد مدار کردیم و توانستیم ظرفیت تولید آب را در رامهرمز به 8 هزار و 600 متر مکعب افزایش دهیم.

رئیس اداره آبفای رامهرمز تصریح کرد: به واسطه فعال شدن چاه‌های جدید، دریافت آب از تاسیسات نمره یک را به طورکلی قطع کردیم و مخزن 16 هزار متر مکعبی سرطا، از چاه‌های موجود در رامهرمز تغذیه شده است.

وی افزود: با نگاه ویژه‌ای که مدیر کل آبفای استان نسبت به رامهرمز دارد امیدواریم تصفیه‌خانه آب رامهرمز که طرح مطالعاتی آن به اتمام رسیده به‌زودی وارد مرحله مناقصه شود.

درویشی همچنین گفت: تلمبه‌خانه کوی آخوند که از سال 85 کلنگ‌زنی شده بود به همت کارکنان اداره بهره‌برداری، به مرحله نهایی رسیده که به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 25 هزار مشترک آب داریم و انتظار می‌رود تعداد مشترکین تا پایان سال به نسبت قابل توجهی بالا برود.

رئیس اداره آبفای رامهرمز اضافه کرد: در حال حاضر 14 حلقه چاه فعال، عملیات آب رسانی و تامین آب را انجام می‌دهند و روزانه بیش از 40 هزار متر مکعب آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

درویشی در پایان گفت: با توجه به سیستم فرسوده و قدیمی توزیع آب رامهرمز انتظار می‌رود با حمایت استان و همکاری مردم با تامین اعتبار اصطلاح شبکه، نصب شیر فلکه و نوسازی شبکه آب این شهر اقدام اساسی را به عمل آوریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار