تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۹۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار شد ؛
نامگذاری برخی خیابان‌های دزفول به نام خیرین مدرسه‌ساز
نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار نامگذاری برخی خیابان‌های این شهرستان به نام خیرین مدرسه‌ساز شد.

عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: در این شهرستان یک‌صد و 6 مدرسه نیاز به برآورد اعتباری بین 150 تا 200 میلیارد تومان را داشتند که خوشبختانه این امر به همت خیرین مدرسه‌ساز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: اگر قرار بود با بودجه دولتی مشکلات و کمبودهای این مدارس برطرف شود شاید حدود 30 سال طول می‌کشید.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست‌های اجرایی از سوی خیرین مدرسه‌ساز بسیار مطلوب و در خور شان است و بسیاری از معضلات در ارتباط با مدارس را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: اهداف توسعه شاید در دولت اعتبارات مناسبی نداشته باشد ولی خیرین ما به دنبال چیز دیگری بوده و هستند که ارزش افزوده اخروی چقدر است.

پاپی‌زاده عنوان کرد: برای شخصیت خیرینی مانند مرحوم اسفندیار پورهنگ و دیگر خیرین مدرسه‌ساز که شناخته شده بودند و به منظور قدردانی از کل خیرین مدرسه ساز پیشنهادی در خصوص نامگذاری خیابان‌ها، میادین و محلات و اماکن آموزش و پرورش از نام این خیرین دارم که امیدوارم محقق شود.

وی تاکید کرد: با این اقدام برای همیشه نام خیرین مدرسه‌ساز جاودانه و الگویی برای سایرین می‌ماند.

نماینده مردم دزفول در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه زیبا صالح‌پور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز که سمت رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز خوزستان را داراست انتظار می‌رود در این ارتباط این پیشنهاد به صورت جدی‌تر در مرکز استان دنبال شود.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب بانوان خیرین مدرسه‌ساز توضیح داد: زنان جامعه در واقع تقویت کننده نسل‌های آینده و تعیین کننده مسیر اصلی تاریخ هستند و در مثل آمده که وقتی مادر گهواره را تکان می‌داده تاریخ آینده را رقم زده و به حرکت درمی‌آورده است.

پاپی‌زاده با بیان اینکه مادران و زنان بزرگ و مقدسی در تاریخ کشورمان جاری بوده‌اند و نقش زنان در تاریخ همیشه پررنگ بوده و هست ابراز داشت: شاهد هستیم زنان بزرگ منشی همچون حضرت فاطمه (س) و زینب کبری (س) تاریخ اسلام و کربلا را چگونه رقم زدند.

وی در پایان اذعان داشت: همچنین انسان‌های بزرگی که سرنوشت ساز بوده مانند خانم دباغ که برای دفاع از از نظام و وفاداری به آرمان‌های امام راحل، اسلحه به دست گرفت و یا نویسنده کتاب «دا» که چگونه تاریخ دفاع مقدس را رقم زده است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
1
پیشنهاد میکنم فقط برای درگذشتگان خیر این اتفاق بیفتد
:
:
:
آخرین اخبار