تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۹۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در قالب کمک‌رسانی آنلاین به مردم جنگ‌زده سوریه ؛
کمپین «بیایید عیدی‌هایمان را با کودکان سوری تقسیم کنیم» تشکیل شد
در ادامه فعالیت‌ها در راستای کاروان «زائران صلح به سوریه»، کمپین «بیایید عیدی‌هایمان را با کودکان سوری تقسیم کنیم» در قالب کمک‌رسانی آنلاین به مردم جنگ‌زده سوریه ایجاد شد.

با تشدید وضعیت بحرانی مردم سوریه، امکان کمک‌رسانی آنلاین به جنگ زدگان سوری فراهم شد.

اتحادیه بین‌المللی امت واحده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار وضعیت جنگی در کشور سوریه و کشته و مجروح شدن صدها هزار نفر و آواره شدن قریب به یک سوم مردم این کشور، این اتحادیه با همکاری جمعی از فعالان ضدجنگ از سرتاسر دنیا اواسط فروردین ماه کاروانی بشردوستانه عازم دمشق خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مکاتبات انجام شده و بررسی‌های میدانی انجام گرفته، کمک‌های هم‌وطنانمان عمدتا صرف خرید دارو و فوریت‌های پزشکی خواهد شد.

بر این اساس به غیر از کمک‌های مردمی که توسط جمعی از دانشجویان و فعالان حوزه جهان اسلام در شهرهای مختلف کشور در هیئات ایام فاطمیه جمع‌آوری می‌شود، درگاه پرداخت آنلاین برای کمک به مردم جنگ‌زده سوریه نیز افتتاح شد. این درگاه با شعار «بیایید عیدی هایمان را با کودکان سوری تقسیم کنیم» راه‌اندازی شده است.

هم‌وطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به این آدرس (http://unified-ummah.com/payment.php) کمک‌های انسان دوستانه خود را جهت خرید دارو و فوریت‌های پزشکی به حساب اتحادیه بین‌المللی امت واحده واریز کنند.

بنابر این گزارش، پیش از این نیز این اتحادیه کمک‌های انسان دوستانه‌ای را به کشورهای فلسطین (به ارزش 10 میلیارد ریال در قالب کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه)، سومالی (به ارزش 2 میلیارد و 225 میلیون ریال)، میانمار (به ارزش 800 میلیون ریال) و پاکستان (10 هزار دلار) ارسال کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر آدرس ایمیل info@unified-ummah.com  و شماره تلفن 021-66484675 و 09127278227 معرفی شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مردم جنگ‌زده ، سوریه
:
:
:
آخرین اخبار