تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۹۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سبدکالا در ایام نوروز هم توزیع می‌شود
مهلت توزیع اولین سبد کالای دولت در سال ۹۲ امروز با پایان وقت اداری فروشگاه‌ها به پایان می‌رسد، اما اگر باز هم افرادی موفق به دریافت سبد کالا نشدند بعد از ۶فروردین ماه می‌توانند برای دریافت سبد کالا حمایتی دولت مراجعه کنند.

درحالی که پیش از این بهمن حاجعلی،دبیر اجرایی توزیع سبد کالا از ادامه توزیع سبد کالا تا روز پایانی سال یعنی ۲۹ اسفند ماه خبر داده بود، با وجود اینکه امروز ۲۹اسفند ماه تعطیل رسمی است اما به دلیل آنکه جاماندگان از دریافت سبد کالا حمایتی دولت بتوانند سبد خود را دریافت کنند، مطابق دستور مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا و شهروند باز بوده و شهروندان می‌توانند برای دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.

البته مطابق آمار باتوجه به آنکه ۸۵ درصد مشمولین سبد حمایتی دولت، کالای خود را دریافت کرده‌اند و اکنون حجم بازماندگان از دریافت سبدکالا کاهش یافته،‌تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده نیز کمتر شده است، بنابراین شهروندان قبل از مراجعه به فروشگاه می‌توانند با شماره تماس مرکز توزیع مد نظر خود ارتباط برقرار کرده و در صورت توزیع سبدکالا، برای دریافت مراجعه کنند.

* اول تا ششم فروردین سبدکالا توزیع نمی‌شود


اما باتوجه به اینکه علاوه بر بهمن حاجعلی آخرین مهلت توزیع سبد کالا را ۲۹اسفند اعلام کرده بود. وزارت صنعت، معدن و تجارت چند روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سرپرستان خانوار مشمول طرح دریافت سبد کالای تنها تا پایان سال جاری فرصت دارند تا سبد کالایی خود را دریافت کنند به سراغ رئیس اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور رفتیم.

محمد جلیلیان، رئیس اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور در پاسخ به این سوال که اگر افرادی امروز موفق به دریافت سبد کالا نشوند تکلیفشان چیست؟ گفت: مطابق جلساتی که با دبیر اجرایی توزیع سبد کالا و وزارت تعاون و صنعت داشته‌ایم مقرر شده است که حتی در ایام نوروز فروشگاه‌ها توزیع سبدکالا را ادامه دهند.

وی ادامه داد:به احتمال زیاد از اول تا ۶ فروردین ماه سبد کالا در فروشگاه‌ها توزیع نمی‌شود اما از ششم فروردین به بعد، مجددا نیز فروشگاه‌ها آماده ارائه خدمات به آن دسته از افرادی هستند که سبد کالای خود را دریافت نکرده اند.

رئیس اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور تاکید کرد: با وجود اینکه امروز تعطیلی بود اما در تمامی فروشگاه‌ها شیفت کاری تعریف شده است تا هموطنان به راحتی بتوانند سبدکالای حمایتی دولت را دریافت کنند. اما آن دسته از افرادی که تا کنون موفق به دریافت سبد نشده‌اند، نگران نباشند چرا که کالا به میزان کافی در فروشگاه‌هاوجود دارد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: سبد کالا
:
:
:
آخرین اخبار