تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۹۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله هاشمی رفسنجانی:
شهرستان جاسک مرکز صادرات نفت می‌شود
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: توسعه نفت و صدور آن از طريق جاسك و همچنين انتقال خط لوله گاز از عسلويه و رساندن آن به جاسك، از جمله كارهاي مهمي است كه بايد تا حصول نتيجه پيگيري شود.

آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با استاندار هرمزگان ضمن گراميداشت ايام فاطميه (س) و با اشاره به نقش حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان الگوي زن كامل و تبريك سال نو گفت:  بنده به آينده اميدوارم كه بتوانيم با عبور از شرايط فعلي،  مشكلات را پشت سر بگذاريم.

وي در ادامه افزود: رونق سرمايه گذاري و جذب آن يكي از راههاي توسعه است و بايد بخش خصوصي را به كمك دولت بياوريم تا بتوانيم از همه ظرفيت ها استفاده كرده و در جهت رفع بيكاري و ايجاد اشتغال حركت کنیم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: استان هرمزگان داراي پتانسيل هاي بسياري است و قشم و كيش بخشي از اين توانمندي هاست كه مي توانند نقش پر رنگ تري در حوزه هاي اقتصادي و سرمايه گذاري ايفا کنند و پل ملي خليج فارس يكي از اين كارهاي مهم و زير بنايي است كه بايد مراحل  بعدي ساخت و اتمام آن در دستور كار جدي قرار گيرد چرا كه نقش مهمي در رونق منطقه دارد.

وي تصريح كرد: تكميل پروژه هاي بجا مانده از دولت قبل بايد بر اساس اولويت صورت گيرد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خاتمه گفت: توسعه نفت و صدور آن از طريق جاسك و همچنين انتقال خط لوله گاز از عسلويه و رساندن آن به جاسك از جمله كارهاي مهمي است كه بايد تا حصول نتيجه پيگيري شود.

در اين ديدار استاندار هرمزگان ضمن خوش آمدگويي به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و با اشاره به ايام فاطميه (س) و تبريك سال نو گفت: استان هرمزگان داراي قابليت ها و توانمنديهاي بسياري است كه موقعيت سوق الجيشي آن موجب شده تا استان مهم و اثرگذاري در بخش ها و حوزه هاي مختلف بوده  و در مناسبات ملي و منطقه اي تاثير بگذارد.

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر رياست جمهوري به استان هرمزگان به عنوان دومين مقصد سفر هاي استاني در سال 92 گفت: در اين سفر تصميمات مهمي در خصوص رونق جاسك و صنعت فولاد و تكميل فازهاي بندر شهيدرجايي و حوزه هاي ديگر گرفته شد كه اقدامات ارزشمند و قدمهاي بلندي در راه توسعه هرمزگان است و اين سفر دستاوردهاي مهمي را براي هرمزگان به همراه داشت.

جادري در خاتمه گفت: دولت تدبير و اميد مصمم به پيگيري مشكلات هرمزگان و حل آن است كه اين كار در بخش ها و حوزه هاي مختلف و بر اساس كار كارشناسي در حال انجام است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار