تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمهوری عنوان کرد:
هزینه‌های درمان کم می‌شود
رئیس جمهوری از بهبود وضعیت بهداشت و درمان مردم در سال جدید خبر داد و گفت: تلاش می کنیم هزینه های سلامت مردم تا پایان این دولت، کمتر از آن چیزی باشد که امروز پراخت می کنند.

حسن روحانی در نخستین جلسه دولت در سال جدید به موضوع سلامت اشاره کرد و افزود: در زمینه بهداشت و نظام سلامت، دولت گام بلندی را در سال جاری برخواهد داشت مردم تا چند ماه دیگر شاهد خواهند بود که وضع خدمات‌رسانی به مردم در بخش سلامت تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: البته معضل سلامت، دارو و مسایلی که در این زمینه وجود دارد، همه‌شان در طول سال 93 حل نخواهد شد، اما گام بسیار بلندی را در سال 93 برمی‌داریم و این را ادامه می‌دهیم و انشاء الله تا پایان این دولت وضعیتی را فراهم می‌کنیم که در زمینه سلامت و درمان هزینه مردم بسیار کمتر از هزینه‌ای باشد که امروز پرداخت می‌کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: درباره امنیت غذایی برای اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر، دولت بسیار حساس است و انشاء الله در سال جاری قدمهایی در این زمینه برخواهد داشت؛ برای همه آنهایی که نیازمندی‌شان برای دولت به اثبات رسیده باشد و وضع مالی‌شان مناسب نباشد.

وی ادامه داد: البته این برنامه‌ها جزئی‌تر اعلام خواهد شد، ولی هرکس قبلاً در کمیته امداد و بهزیستی ‌عضو بوده یا بعداً ثبت نام کند، حتماً از برنامه مربوط به امنیت غذایی و یارانه کالایی برخوردار خواهد شد. در مسئله تامین اجتماعی، بیمه‌های درمانی را گسترش می‌دهیم. تلاش بر این است که همه دارای دفترچه بیمه باشند و ارزش این دفترچه‌ها را افزایش دهیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار