تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۹۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبر داد ؛
گسترش شبکه شعب ارزی در سال 93
مدیرعامل بانک توسعه تعاون 90 درصد ارائه خدمات این بانک را در بخش تعاون دانست و اصلاح ساختار سازمانی و گسترش شبکه شعب ارزی را از اولویت‌های اصلی بانک توسعه تعاون در سال جدید عنوان کرد.

محمدعلی سهمانی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال 93 اظهار کرد: اصلاح ساختار سازمانی بانک و طراحی یک برنامه استراتژیک و راهبردی را در سال جاری دنبال خواهیم کرد.

وی توسعه و بهینه‌سازی شعب و رسیدگی به شعب دارای سود دهی پایین را از اولویتهای بانک در سال جدید ذکر کرد و افزود: همه بخشهای بانک به عنوان یک سیستم منسجم باید دارای اندیشه، رشد و تعالی و توسعه باشند تا بتوان بانک را به یک مرکز سرمایه‌گذاری و خدمت رسانی تبدیل کرد.

به اعتقاد سهمانی، امروزه بانکداری نوین صرفا ارائه تسهیلات و سپرده‌گذاری نیست و بانک توسعه تعاون در سبد خدمات خود محصولات متنوعی همچون صرافی، لیزینگ و بورس را در نظر گرفته است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون درعین حال از طرح تجمیع ساختمانهای ستادی بانک به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مورد نظر در سال جاری نام برد که با هدف مدیریت هر چه بهتر نیروی انسانی دنبال خواهد شد.

وی در ادامه از تشکیل کمیته حسابرسی و منابع و مصارف در بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: تشکیل کمیته حسابرسی موجب ارتقای نظارت داخلی می‌شود و کمیته منابع و مصارف، در هدفمند کردن جذب منابع و بهینه سازی مصارف بانک موثر خواهد بود.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین گسترش شبکه شعب ارزی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه صرافی، حواله‌ و ضمانت‌نامه‌ها را یکی دیگر از رویکردهای بانک در سال جدید ذکر کرد.

سهمانی با بیان اینکه 90 درصد خدمات بانک در بخش تعاون ارائه می‌شود، افزود: ارائه خدمات مناسب به مشتریان به ویژه تعاونگران مهمترین هدف ما در بانک توسعه تعاون است و امیدواریم از این طریق ضمن کمک به توسعه نظام پولی کشور، اهداف رشد و توسعه بخش تعاون نیز محقق شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار