تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد:
آخرین آمار کشته شدگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور
در مجموع تعداد 45 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس دچار سانحه شدند که شامل 9 نفر فوتی و 36 نفر مصدوم است که از 9 نفر فوت شده، پنج نفر از آنها قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در محل حادثه فوت کردند
دانشگاه علوم پزشکی اهواز آخرین وضع مصدومان و فوت شدگان حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور در طلائیه را اعلام کرد.

در مجموع تعداد 45 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس دچار سانحه شدند که شامل 9 نفر فوتی و 36 نفر مصدوم است که از 9 نفر فوت شده، پنج نفر از آنها قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در محل حادثه فوت کردند. همچنین یک نفر در بیمارستان دشت آزادگان، دو نفر در بیمارستان گلستان اهواز و یک نفر دیگر در بیمارستان شهید بقایی اهواز بدلیل شدت جراحات وارده فوت کردند.

همچنین تعداد 36 نفر دیگر این حادثه تعداد 12نفر بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند و تعداد 24 نفر دیگر از مصدومین به دلیل نیاز به مراقبتهای تخصصی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستانهای شهید بقایی و گلستان اهواز منتقل شدند که روز چهارشنبه به وسیله آمبولانس های فوریتهای پزشکی برای انتقال به استان کرمان به فرودگاه اهواز منتقل شدند.

وضعیت عمومی مصدومین انتقال یافته به فرودگاه برای بازگشت به استان کرمان رضایت بخش گزارش شده است.

به منظور  امداد رسانی به مصدومان این حادثه تعداد 11دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و هشت دستگاه آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد از نهادهای مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

:
:
:
آخرین اخبار