تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۰۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باران،خوزستانی‌ها را در آیین سیزده‌بدر خانه‌نشین کرد
بارش سنگین باران که از بامداد امروز در سطح استان خوزستان آغاز شده خوزستانی‌ها را در آیین سینزده بدر خانه‌نشین کرد.

بارش باران از بامداد امروز میهمانان و شهروندان خوزستانی را که برای حضور در طبیعت برنامه‌ریزی کرده بودند غافلگیر کرد. بنا به این گزارش در حال حاضر مسافران و میهمانان نوروزی که در سطح شهرهایی همچون اهواز، آبادان و خرمشهر چادر بر پا کرده بودند با شدت گرفتن بارش باران چادرهای را خود را جمع‌آوری کرده و به مدارس و محل اسکان‌های دیگر پناه برده‌اند.

در این حال اداره کل هواشناسی خوزستان نیز از ادامه بارش‌ها تا آخر وقت فردا (پنج‌شنبه) خبر داده است.

بنا بر گزارش این اداره‌کل، چادر بر پا کرده بودند با شدت گرفتن بارش باران براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های عددی اداره کل هواشناسی خوزستان ، سامانه ای بارش زا، از اوائل وقت روز چهار شنبه تا اواخر وقت روز پنج شنبه منطقه را متاثر کرده که علاوه بر بارندگی در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دمای هوا، احتمالاً رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در برخی نقاط استان و مواج شدن شمال خلیج فارس خواهد شد.

شدت بارندگی که در این ایام موجب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان خصوصا شمال و شرق استان خواهد شد.

در سطح شهرهای مختلف استان خوزستان از خلوت بودن معابر عمومی و مراکز تفریحی و طبیعت به خاطر بارش باران و جمع شدن آب حکایت دارد.

در این حال تمام شهرهای خوزستان از چند روز گذشته سیاه‌پوش شده و مردم با نصب تکیه‌گاه‌ها در مراکز مختلف در سوگ شهادت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها سوگواری می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار