تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۰۰۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول ستاد نوروزی سد و نیروگاه دز خبر داد ؛
بازدید85هزارمسافر از سدونیروگاه دز اندیمشک
مسئول ستاد نوروزی سد و نیروگاه دز گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 85 هزار نفر از مسافران نوروزی از سد و نیروگاه دز اندیمشک بازدید کردند.

مرتضی طیبی امروز اظهار کرد: از یکم تا 12 فروردین در مجموع 85 هزار و 65 نفر از میهمانان نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از سد و نیروگاه دز بازدید کردند.

وی افزود: هم چنین در این مدت 3 هزار نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور از استان‌های تهران، مرکزی، قم، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، لرستان، البرز، کردستان، چهار محال و بختیاری و اصفهان از این سد و تاسیسات آن بازدید کردند.

مسئول ستاد نوروزی سد و نیروگاه دز با بیان اینکه در این ایام 100 نفر از پرسنل کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را به عهده داشتند افزود: تلاش کردیم که بتوانیم فضایی مناسب را برای میهمانان نوروزی فراهم آوریم که در نظر سنجی‌های صورت گرفته نیز مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از خدمات ارائه شده اظهار رضایت کردند.

طیبی ابراز داشت: سد و نیروگاه دز به علت داشتن موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های طبیعی و تونل‌های عظیم ماشین رو برای بازدید و دریاچه‌ای به طول 65 کیلومتر از دلایلی است که این سد هرساله در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی برای بازدید از این سد و تاسیسات آن است.

سد و نیروگاه دز که در 23 کیلومتری شمال غربی اندیمشک قرار دارد یکی از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان و کشور است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
2
سد دز اندیمشک واقعا جالب و زیباست!
لیلا
|
Kazakhstan
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
3
1
هرچي بگيد سد دز انديمشك فايده نداره دز يعني دزفول
:
:
:
آخرین اخبار