تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۰۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ؛
اعلام 2 نوع فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در خوزستان
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دو نوع فرآورده آرایشی و بهداشتی شامل صابون جامد اکتیو و پودر رختشویی مهراز و ماه‌گل را تقلبی و فاقد مجوز از وزارت بهداشت اعلام کرد.

بهزاد شریف مخمل‌زاده امروز اظهار کرد: دو نوع فرآورده آرایشی و بهداشتی شامل صابون جامد با نشان تجاری اکتیو (ACTIVE) ساخت کشور اندونزی و پودر رختشویی با نشان تجاری مهراز و ماه گل با پروانه جعلی 138/561 تقلبی، دارای پروانه جعلی و فاقد مجوز از وزارت بهداشت هستند.

وی با بیان اینکه این نوع فرآورده‌ها به صورت قاچاق و غیر مجاز در سطح گسترده در بازارهای کشور و به ویژه خوزستان توزیع شده است، افزود: این نوع فرآورده‌ها به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن توصیه به استفاده نکردن از این محصول، هشدار داد: این فرآورده‌ها به دلیل قاچاق، تقلبی و مشخص نبودن مواد و ترکیبات شیمیایی آن غیر مجاز و غیر قابل استفاده است و مصرف آن سلامتی را به خطر می‌اندازد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده، موارد تخلف را به صورت تلفنی با شماره 1490 یا 2232352-0611 به واحد رسیدگی و پیگیری به شکایات معاونت غذا و داروی خوزستان اطلاع دهند.
:
:
:
آخرین اخبار