تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقامت 10ميليون مسافر نوروزی در خوزستان
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: آمار اقامت مسافران در استان خوزستان به 10 میلیون نفر رسید.

افشین حیدری اظهار کرد: امسال ستاد اجرایی خدمات سفر با همكاري و هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي عملكرد بسيار خوبي را از خود نشان داد.

وي افزود: اميدواريم كه هماهنگي‌هاي صورت گرفته آغاز فصلی نو در گردشگری استان باشد. همچنین برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفته و در نظر داریم بخشی از مشکلاتی را که در این سال وجود داشت را در سال 94 برطرف کنیم.

حيدري ادامه داد: امسال در ستادهای اسکان آموزش پرورش در سطح استان 1136 مدرسه و 10531 کلاس در اختيار مسافران نوروزي قرار داشت و در حدود 2900 نفر نیز خادم و عوامل اجرایی برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به مسافران نوروزی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازدیدها از مکان‌های تاریخی و مناطق گردشگری طبیعی مثل اندیکا، منطقه تاریخی شوش، آبادان و خرمشهر بود. در مجموع نسبت به پارسال بیش از 45 درصد افزایش آمار اقامت داشتیم و استان خوزستان به عنوان دومین استان مهمان‌پذیر در کشور معرفی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ادامه داد: از 29 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 با حضور 10 میلیون مسافر نوروزی یکی از سال‌های متفاوت بود و این تفاوت به خاطر هماهنگی خوب دستگاه‌های اجرایی و نحوه اطلاع‌رسانی بسیار خوب از سوی صدا و سیما بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار