تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۰۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهلت ثبت سفارش تا اطلاع ثانوی تمدید شد
تصمیم جدید دولت برای واردات خودرو
دولت تدبیر و امید به تازگی تصمیم گرفته است تا مهلت واردات خودروهای سواری مجاز به کشور را تا اطلاع ثانوی تمدید کند، بر این اساس پیش بینی می شود که موج جدیدی از واردات خودرو به کشور به راه افتد
دولت به تازگی تصمیم گرفته است تا مهلت واردات خودروهای سواری مجاز را از 29 اسفندماه سال گذشته تا اطلاع ثانوی تمدید کند. بر این اساس، پیش بینی می شود که موج جدیدی از واردات خودرو به کشور اتفاق افتد.

این در شرایطی است که واردات خودروهای سواری در سال 93 به شرط حجم موتور کمتر از 2500 سی سی، با پرداخت دو برابر سود و عوارض گمرکی مجاز اعلام شده و همچنان واردات خودروهای بالای 2500 سی سی به کشور ممنوع است.

حال هم که دولت تصمیم گرفته مهلت ثبت سفارش واردات خودروهای مجاز را تا اطلاع ثانوی تمدید کند، این در حالی است که تا پیش از این، فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات به کشور تا 29 اسفندماه سال 92 اجازه ورود داشتند.

در فهرست خودروهای مجاز وارداتی نام خودروهایی همچون بی ام و 320i، بی ام و 328i، بی ام و 520i، هیوندایی سوناتا، بی ام و 528i، هیوندایی H1TQ، هیوندایی اتوماتیک I20 هیوندایی I30A/T هیوندایی 140، هیوندایی IX35، آبت بیتل هاچ بک، آلفا رومئو جولیت اتومات و دستی، آلفارومئو میتو، ام جی 350 و ایکس بوجی تی به چشم می خورد.

همچنین در فهرست خودروهای وارداتی مجاز نام بی ام و ایکس 1، بی ام و Z4، بی ام و ایکس 3، پیکانتو اتومات، تویوتا 86، جیلی، رونو اسکالا، رنو ترافیک، تویوتا کرولا جی ال آی، تویوتا کمری جی ال، تویوتا کمری جی ال ایکس، رنو داستر، رنو سفران، رنو مگان، زوتی، سابرینا نیز قرار دارند.

تویوتا پرویا، تویوتا لکسوس، تویوتا لکسوس ES250، تویوتا هایس، تویوتا کرولا ایکس ال آی اتومات، تویوتا RAV4، ون باری فیات، کیا اسپورتیج، کیا سراتو، کیا کارنز، سنوا، سوبارو، سول اتومات، فولکس واگن، فیات، کیا اپتیما، گریت وال، میتسوبیشی لنسر، هیوندایی آکورد، هیوندایی ولوستر، سانتافه و ولوو نیز در فهرست خودروهای وارداتی مجاز قرار دارند.

براساس آمارهای گمرک ایران، در سال 92 حدود 3 میلیارد دلار خودرو وارد کشور شده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: واردات خودرو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
برای مردم عادی نیست برای خودشان تمدید کردند و گرنه 80در درصد مردم با ماشین های مرگ داخلی تردد می کنند
:
:
:
آخرین اخبار