تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزايش نرخ تاكسي‌ها و آژانس‌ها غيرقانوني‌است
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداري اهواز گفت: هرگونه افزایش نرخ تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف اهواز و همچنين آژانس‌ها غیرقانونی است.

موسی ممبینی اظهار کرد: نرخی که اداره‌كل صنعت، معدن و تجارت در پایان سال 92 برای کرایه آژانس‌های اهواز در سال 93 تعیین کرده است، غیرقانونی است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ خدمات شهری طبق قانون در شورای شهر توسط جانشین یا قائم مقام شوراي شهر بررسی، تبديل به لایحه و سرانجام مصوب می‌شود و تعیین و اعلام افزایش نرخ آژانس‌ها توسط نهادی غیر از شورا غیرقانونی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداري اهواز گفت: البته با توجه به بحران و تورم مخالفتی با افزایش نرخ تاکسی‌ها و آژانس‌ها نداریم بلکه با وجود این شرايط با افزايش نرخ موافق هستیم ولی افزایش نرخ باید از طریق شورا به تصویب برسد که این اقدام صورت نگرفته است.

ممبینی افزود: همچنین تاکسی‌هایی که در سطح شهر در سال 93 اقدام به افزایش نرخ کرایه خود کرده‌اند، بدانند که اقدام آنها غیرقانونی است. با توجه به این‌که دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حامل‌های انرژی را افزایش داده، بناست تاکسیرانی نیز طبق قانون و پس از اجرای فاز دوم، نرخ تاکسی‌ها و آژانس‌ها را مصوب کند و نرخ‌ها را افزایش دهد. لذا هرگونه افزایش نرخ پیش از این اقدامات از نظر تاکسیرانی غیرقانونی است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
چرا هیچ سازمانی بر نرخ بالای کرایه تاکسی ها در اهواز نظارت نمیکنه
:
:
:
آخرین اخبار