تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حدادعادل در نطق میان دستور:
پرکاری و ایمان لازمه مدیریت جهادی است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران امروز ایران قاجار و پهلوی نیست گفت: ایمان، پرکاری و ساده زیستی لازمه مدیریت جهادی است.

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز یکشنبه در نطق میان دستور خود با تبریک سال نو به ملت و نمایندگان گفت: رهبر انقلاب سال 93 را سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کردند و ایشان در شعار امسال بر چند نکته مهم تاکید کردند و آن اهمیت فرهنگی در کنار اقتصاد و تقدم فرهنگ بر اقتصاد است.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر عزم ملی اظهار داشت: مقصود از عزم ملی اهتمام ملت ایران در ایجاد حماسه فرهنگی و حماسه اقتصادی است و در مدیریت جهادی مخاطب مسئولان هستند.

حدادعادل تصریح کرد: مدیران باید پرکاری و ساده زیستی را لازمه مدیریت جهادی بدانند و بر این اصل تاکید کنند، تاکید بر فرهنگ مکمل تاکید بر اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم تهران همچنین ابراز امیدواری کرد: مجلس با درک درست از شرایط کشور بتواند به وظیفه قانون گذاری خود عمل کند.

وی با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا گفت: در بخشی از این بیانیه به مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها اشاره شده و بر توسعه روابط دیپلماسی میان ایران و اروپا تاکید شده است. ما لحن این قسمت از بیانیه را نسبت به گذشته ملایمتر می دانیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به بخش هایی از بیانیه اتحادیه اروپا یادآور شد: بحث حقوق بشری و انتخابات ریاست جمهوری در ایران از قسمت های تاسف بار این بیانیه است، از این بیانیه مشخص است اروپا هنوز خلق و خوی استعماری قرون 17 و 18 خود را فراموش نکرده است و همان نگاه در اروپا وجود دارد.

وی ادامه داد: بیانیه اروپا از ایران خواسته تا استانداردهای اتحادیه اروپا را در شئون مختلف رعایت کند. کجا ثابت شده استانداردهای اروپایی درست است، چرا دیگران باید دنبال روشی باشند که تمدن و فرهنگ اروپایی آن را درست می داند؟

حدادعادل تاکید کرد: ما مسلمانان اعتقادات خود را داریم و با استدلال از آنها دفاع می کنیم و حاضریم در باب احکام اسلامی با غربی ها گفتگو کنیم. ای کاش شما در آنچه حقوق بشر می گویید صادق بودید. شما هر جا که برخلاف منافعتان باشد در مقابل دموکراسی و حقوق بشر سکوت می کنید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر جا حقوق بشر زیر پا گذاشته شود و به نفع شما نباشد سکوت می کنید. ایران امروز، ایران قاجار و پهلوی نیست که شما بتوانید هرچه می خواهید، بکنید. ایران امروز ایران اسلامی، خمینی(ره) و خامنه ای است. غربی ها باید حقیقت انقلاب را درک کنند و متناسب با آن سخن بگویند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار