تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۲۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین تصمیم دولت یازدهم درباره بنزین؛
شریعتمداری مامور اعلام قیمت جدید بنزین شد
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ادامه نظام سهمیه بندی و عرضه دونرخی بنزین با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها براساس آخرین تصمیم دولت یازدهم، اعلام کرد: هنوز زمانبندی قطعی افزایش قیمت بنزین نهایی نشده است.

شاپور محمدی امروز درباره آخرین وضعیت قیمت و نظام عرضه بنزین با اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده در دولت با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نظام سهمیه بندی بنزین همچون گذشته ادامه می یابد.

معاون وزیر اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه ها به صورت دونرخی عرضه خواهد شد، تصریح کرد: هنوز زمان‌بندی قطعی افزایش قیمت بنزین در دولت نهایی نشده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قرار است محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور زمان و قیمت جدید بنزین را در قالب اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعلام کند، اظهار داشت: این افزایش قیمت ممکن است در فروردین یا اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شود.

محمدی همچنین در خصوص وضعیت بنزین 400 تومانی ذخیره سازی شده در کارت‌های هوشمند سوخت مردم توضیح داد: فعلا دولت برنامه ای برای سوزاندن بنزین 400 تومانی ذخیره سازی شده در کارت‌ها ندارد اما قرار شده پس از ابلاغ قیمت‌های جدید بنزین، یک زمان‌بندی هم برای مصرف بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها تعیین و ابلاغ شود.

معاون وزیر اقتصاد همچنین از تشریح جزئیات قیمت دونرخی جدید بنزین با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خودداری کرد.

برخی اخبار غیر رسمی از قیمت بنزین سهمیه‌ای بین 700 تا 850 تومان و بنزین آزاد 1050 تا 1200 تومان در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حکایت دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار