تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برهانی فولاد را از قهرمانی دور کرد
دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مهمان به پایان رسید، تک گل این دیدار را آرش برهانی در دقیقه 23 به ثمر رساند
فولادخوزستان با شكست برابر استقلال تهران از قهرماني دور شد.

دیدار فولاد و استقلال از هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مهمان به پایان رسید. تک گل این دیدار را آرش برهانی در دقیقه 23 به ثمر رساند.

در نیمه اول تیم میزبان بیشتر بر بازی سوار بود اما روی غفلت مدافعانش در دقیقه 23 توسط آرش برهانی دروازه این تیم باز شد. فولادی‌ها در نیمه نخست فشار زیادی را روی دروازه استقلال آوردند و در همان دقیقه 4 می‌توانستند به گل برسند. شوت سنگین غلامرضا رضایی را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد و با ارسال این کرنر از سوی بختیار رحمانی و ضربه پریرا به توپ، می‌رفت که دروازه استقلال باز شود اما تیرک عمودی مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه 11 بود که اشتباه نوری منجر به یک ضدحمله برای فولاد شد و پریرا در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که خروج به موقع دروازه‌بان استقلال مانع از گلزنی او شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 23 ضدحمله آبی‌پوشان جواب داد و ارسال خسرو حیدری با ضربه سر خوب برهانی همراه شد و آبی‌پوشان به گل نخست در این دیدار رسیدند. پس از این گل فولادی‌ها یکپارچه حمله شدند و عبدالله کرمی در دقیقه 34 با شوتی سرکش درون محوطه جریمه استقلال تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم پیش رفت اما ضربه او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در ادامه بازی به سمت تعادل پیش رفت و این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.


گزارش نیمه دوم:

در نیمه دوم بازی به سمت خشونت کشیده شد و بیشتر دقایق این دیدار در میانه‌های میدان سپری شد. این خشونت تا به آنجا کشید که بختیار رحمانی و آندرانیک تیموریان از سوی فغانی با کارت قرمز از میدان اخراج شدند. با این حال یکی از بهترین فرصت‌های ممکن در این دیدار را برهانی در دقیقه 68 رو یک ضدحمله به دست آورد. او در حالی که با سوشا مکانی تک به تک بود، ضربه اش را به بالای دروازه زد تا فرصت 2 بر صفر شدن این دیدار را استقلالی‌ها از دست بدهند.

با این حال فولادی ها پس از 10 نفره شدن استقلال می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند. سامان انصاری در موقعیتی تک به تک با رحمتی در دقیقه 73 می‌توانست گل بزند اما واکنش خوب دروازه‌بان استقلال مانع از این اتفاق شد. این پایان کار نبود و در دقیقه 90 بازهم این بازیکن بود که می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما واکنش دیدنی رحمتی بازهم مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

در ادامه این دیدار فشار بی‌امان فولادی‌ها با دفاع خوب بازیکنان استقلال و درخشش رحمتی همراه شد تا آبی‌پوشان با یک گل سه امتیازی، این دیدار را به سود خود کنند و علاوه بر این‌که در جمع مدعیان باقی ماندند، شانس قهرمانی فولاد را کاهش دادند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
همه دیدن که داور حق فولاد خورد
مهشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
0
0
خداییییی حق فولاد بود که ببره ...
شووووت رضایی هم توی نیمه ی اول فوق العاده بوووووود...
کاش گل میشد...
:
:
:
آخرین اخبار