تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله شفیعی؛ نماینده مجلس خبرگان رهبری:
طرح احیای 550 هکتاری زمین های کشاورزی خوزستان تا 50 سال آینده نیز به اتمام نمی رسد
وی با اشاره به اینکه، امروزه در مناسبت های مختلفی مسئولان استانی از این طرح یاد می کنند در حالی که هیچ قدمی برای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری برداشته نمی شود، گفت: دست اندرکاران انجام این طرح معتقدند به دلیل اینکه بخشی از آن در اختیار سازمان آب و برق و بخش دیگر آن در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد تا 50 سال آینده نیز این طرح به مرحله اتمام نخواهد رسید
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت جهادی به معنای پرهیز از مقررات دست و پاگیر است و معنای واقعی این دو کلمه را می توان در فعالیت های جهاد سازندگی در سال های دفاع مقدس خلاصه کرد.

آیت الله سید علی شفیعی عنوان کرد: متاسفانه بعد از گذشت 17 سال از دستور مقام معظم رهبری در خصوص طرح احیای 550 هکتاری زمین های کشاورزی در خوزستان این طرح تاکنون به دلایل مختلف به سر انجام نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه، امروزه در مناسبت های مختلفی مسئولان استانی از این طرح یاد می کنند در حالی که هیچ قدمی برای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری برداشته نمی شود، گفت: دست اندرکاران انجام این طرح معتقدند به دلیل اینکه بخشی از آن در اختیار سازمان آب و برق و بخش دیگر آن در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد تا 50 سال آینده نیز این طرح به مرحله اتمام نخواهد رسید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مسئله تکثیر نسل در کشور گفت: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در صورتی که مقاله های بسیاری با مضمون مخالفت با این مسئله نوشته شده است. همچنین مسئله عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی نیز در دست پژوهشگرانی قرار گرفته که تنها به نظریه پردازی اکتفا می کنند.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه، وضع قوانین برای تنظیم کار است نه برای تعویق انداختن در کار ها، عنوان کرد: ما باید به جای نظریه پردازی به دنبال راهکار باشیم تا استان را از این مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند رها کنیم و به همین منظور باید بینش جهادی و کشوری داشته باشند و با توجه به دستورات رهبری وارد فضای کار شوند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
9
چطور وقتی اصفهانیها بخواهند کار انتقال آب کارون به اصفهان انجام شود این کار بدون مطالعه و بدون کسب موافقت جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق و محیط زیست و این و آن !!! و با تأمین بودجه های کلان با سرعت هرچه تماتر انجام میشه ولی وقتی بناست پروژه قانونی احیاء 550 هزارهکتار اراضی خوزستان که فرمان مقام معظم رهبری است همه کارها 17 سال قفل می شود و تا 50 سال هم ممکن است اجرا نشود ؟؟؟!!!
:
:
:
آخرین اخبار