تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن قاسم:
تا قهرمانی لیگ برتر راه خیلی کوتاهی داریم
سرپرست تیم فولاد خوزستان فاصله این تیم با قهرمانی در لیگ برتر را کوتاه عنوان کرد.

حسین ابن قاسم عنوان کرد: تیم فولاد خوزستان با قهرمانی لیگ برتر راه خیلی کوتاهی دارد و با توجه به اینکه سپاهان نیز برای دریافت سهمیه به بازی با نفت تهران خواهد آمد بازی خوب و حساسی نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: تمرینات خوبی را در طول این مدت داشتیم و فردا انشاالله از فرودگاه اهواز به مقصد تهران و از تهران به مقصد تبریز حرکت خواهیم کرد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: در بازی آخر تیم فولاد خوزستان بختیار رحمانی و عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت و آرش افشین را به دلیل مصدوم بودنش در اختیار نخواهد داشت اما تیم فولاد خوزستان در طول فصل با چنین مشکلاتی رو به رو بوده و این موارد نیز تأثیری بر تیم فولاد خوزستان نخواهند گذاشت.

ابن قاسم بیان کرد: روحیه تیم بسیار عالی است و در سطح بالایی قرار دارد و برای قهرمانی به زمین بازی خواهد رفت. با توجه به اینکه بازی ها به صورت هم زمان برگزار می شوند حساسیت آنها بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با قهرمانی لیگ برتر مسافت خیلی کوتاهی داریم و با توجه به اینکه سپاهان نیز برای دریافت سهمیه به بازی با نفت تهران خواهد آمد بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت اگر سپاهان بتواند سه امتیاز بازی را از نفت تهران بگیرد فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
انشااله. نصرا من الله و فتح قریب
:
:
:
آخرین اخبار