تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روشنایی:
به خاطر قهرمانی فولاد خوزستان با تمام توان در بازی با پرسپولیس به زمین بازی می رویم
سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: به خاطر اعتبار تیم استقلال خوزستان و قهرمانی فولاد خوزستان با تمام توان به زمین بازی خواهیم رفت.

بهمن روشنایی اظهار کرد: شرایط لازم را برای بازی با پرسپولیس به صورت وسیع دارا هستیم و به خاطر موجودیت و اعتبار خود تیم استقلال خوزستان و  هموار سازی مسیر قهرمانی فولاد خوزستان با تمام توان به زمین بازی خواهیم رفت و به خاطر موجودیت تیم استقلال خوزستان بازی خوبی را ارائه خواهیم داد.

وی در خصوص بازی گذشته تیم استقلال خوزستان با تراکتور سازی تبریز بیان کرد: در بازی با تراکتور سازی با بدشانسی بزرگی مواجه شدیم و به دلیل تأخیر در پرواز تیم، ساعت 15:00 یعنی دو ساعت قبل از شروع بازی با تراکتور به تبریز رسیدیم و تیم تراکتور سازی نیز بازی خوبی را ارائه کرد و در اواخر بازی نیز دو الی سه موقعیت را خراب کردیم و این مسئله نیز روحیه بازیکنان استقلال اهواز را برای بازی با پرسپولیس تقویت کرد.

سرپرست تیم استقلال خوزستان ادامه داد: فصل گذشته را به گونه ایی آغاز کردیم که تا شروع لیگ مشخص نبود که تیم استقلال خوزستان در لیگ حضور دارد یا نه اما با زحماتی که همه کادر از جمله بازیکنان، مربی و کادر فنی تیم کشیدند لیگ برتر جدید را به گونه ایی دیگر شروع خواهیم کرد.

روشنایی عنوان کرد: در لیگ جدید به فکر جذب بازیکنان جدید خواهیم بود و تمرینات مختلفی را خواهیم داشت و به احتمال زیاد با سر مربی فعلی کار خود را ادامه خواهیم داد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
1
فقط فولاد خوزستان استقلال خوزستان نفت مسجد سلیمان
:
:
:
آخرین اخبار