تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۶۰۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع طلاب اهواز در اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا
تجمع طلاب و روحانیون شهرستان اهواز در اعتراض به قطعنامه اخیر پارلمان اروپا، پیش از ظهر امروز با حضورآیت‌الله سید علی موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان، با اشاره به برگزاری تجمع امروز همزمان با تجمع روحانیون سراسر کشور، اظهارداشت: در این بیانیه 23 بند وجود دارد که به گفته غربی‌ها نقض حقوق بشر در ایران به معنای نبود آزادی، همجنس‌بازان و آزادی روزنامه نگاران فتنه در جامعه است.

وی با اشاره به این که همه کشورهای اروپایی ارزش گرفتن وقت یک طلبه را ندارند، گفت: در عین حال طلبه باید هم‌ درس خود را به خوبی وارد باشد و هم بر مسائل روز دنیا آشنایی کامل داشته باشند تا در مقابل هجمه‌های رسانه‌های غربی استوار باقی بماند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که حضور در این جلسات به معنی پیمان بستن با آرمان‌های خط امام(ره) خواهد بود، افزود: امروزه انقلاب اسلامی در جوامع مختلف جهان فراگیر شده است.

حاجتی با بیان فرموده‌ای از امام راحل مبنی بر این که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد،‌ گفت: در روز عاشورا در کشور سوئیس یک اجتماع 40 هزار نفری رخ داد که همگان را دست به دهان گذاشت.

وی با اشاره بر این که هیچ کس توقع پیشرفت ایران اسلامی را تا این حد نداشته است، گفت: امروز ارتش جهان تشیع در کشورهای مختلف لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد. شیعه در سوریه توانسته است بسیاری از تروریست‌ها را نابود کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با یادآور شدن این که غرب به دنبال تفکیک غرب آسیا به 47 یا 54 کشور در آینده است، گفت: جمهوری اسلامی این برنامه‌های کشورهای غربی را به هم زده است و حضرت امام خمینی(ره) با عصای موسایی خود توانست سِحر دشمنان اسلام را باطل کند.

وی با عنوان جمله‌ای از وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر این که بسیاری از مردم این سرزمین تمایل به گرایش به سوی تشیع دارند، گفت: ایران اسلامی خط مشی پیامبر(ص) و فرزندان صالح او که امروزه به اوج قدرت و اقتدار سیاسی و اقتصادی رسیده است، تعبیر می‌شود.

وی تنها راه مبارزه با دشمنان اسلام را صلابت در برابر آن ها دانست و گفت: وقتی که اسلام قوی باشد هرگز دشمن حق تعدی و حکومت به مرزهای اسلام را به خود نخواهد داد. در غیر این صورت روز به روز مردم را برده خود قرار خواهند داد.

حاجتی تصریح کرد: برای مقابله با دشمن باید بصیرت خود را افزایش داده و قدرت تحلیل مسائل سیاسی بالا برده شود. سیاستمداران داخلی در برابر این گستاخی استکبار جهانی سکوت اختیار نکنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
تو دولت قبل 60تا قطنامه اینطوری صادر شد اما هیچی صداش درنیومد
:
:
:
آخرین اخبار