تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیمه شب گذشته اتفاق افتاد ؛
3 کشته‌ و زخمی‌ در تصادف خونین صالح‌ شهر
گفتنی است یک بانده بودن و از طرفی عرض کم این محور همه ساله به ویژه در حوالی صالح شهر گتوند موجب تصادفات مرگباری می شود که خونین ترین آن، در سال 92، برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلر بود که حدود 13 نفر کشته برجای گذاشت
خوزنیوز: به دنبال وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور پر تردد و کم عرض شوشتر- دزفول (حوالی صالح شهر گتوند) دو نفر کشته و یک نفر به شدت زخمی شد.

این تصادف که شامگاه سه شنبه مقارن ساعت 22:10 دقیقه در 5 کیلومتری صالح شهر گتوند و در 25 کیلومتری محور اصلی شوشتر-دزفول بین دو دستگاه وانت نیسان و پژو سواری روی داد، برای مدت کمتر از یک ساعت تردد خودروهای عبوری را با مشکل مواجه کرد .

بر اساس اعلام اورژانس 115 شهرستان گتوند 2 نفر از سرنشینان این خودروها به علت شدت جراحات در دم کشته و یک نفر نیز به شدت مجروح، که جهت درمان بلافاصله به بیمارستان گنجویان دزفول اعزام گردید.

گفتنی است یک بانده بودن و از طرفی عرض کم این محور همه ساله به ویژه در حوالی صالح شهر گتوند موجب تصادفات مرگباری می شود که خونین ترین آن، در سال 92، برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلر بود که حدود 13 نفر کشته برجای گذاشت.

این را هم بدانید که شهرستان گتوند فاقد بیمارستان است و معمولاً مجروحان حوادث و بیماران این شهرستان برای مداوا و درمان عمدتاً به شهرستان های همجوار از جمله شوشتر و دزفول اعزام می شوند.

خبر/ جهانگیر ترکستانی
برچسب ها: تصادف ، صالح شهر
:
:
:
آخرین اخبار