تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور در جمع خبرنگاران:
قبول نمی‌کنیم که دانایی فر به شهادت رسیده باشد
وزیر کشور با اشاره به آزادی چهار مرزبان ایرانی و اخبار ضد و نقیض در خصوص شهادت گروهبان جمشید دانایی فر گفت: ما به هیچ وجه قبول نمی‌کنیم که دانایی فر به شهادت رسیده باشد و پیگیریهای دیپلماسی را دراین خصوص افزایش می دهیم.

عبدالرضا رحمانی صبح پنجشنبه در حاشیه همایش مدیران کمیته امداد در جمع خبرنگاران گفت: قبول نمی‌کنیم جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده باشند . دولت پاکستان باید پاسخگوی این موضوع باشد و ما پیگیری دیپلماسی خود را ادامه خواهیم داد.

وی درباره آخرین خبرها از وضعیت گروهبان جمشید دانایی‌فر مرزبان ایرانی گروگان در دست گروهک جیش‌العدل، گفت: طی روزهای گذشته افراد بسیاری در این رابطه اظهار نظر کرده‌اند که اطلاعات دقیق نداشته و صاحب‌نظر نیستند؛ طرح برخی مسائل نیروهای امنیتی و وزارت کشور را دچار مشکل و مردم را نگران می‌کند. در این رابطه پیگیری‌ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه هیچیک از این اطلاعات کامل نیست و تنها حرف است و هر کس به میزان اطلاعات خود صحبت‌هایی را بیان کرده است، گفت: برخی از مسائل و اقدامات امنیتی در موضوع مرزبانان قابل ذکر نیست.  از افرادی که صلاحیت‌های لازم را برای ورود به این موضوع ندارند خواست تا به این موضوع ورود نکنند.

وزیر کشور افزود: وزارت کشور متولی رسیدگی به این موضوع بود و هماهنگی‌های بسیار خوبی با نیروهای امنیتی، انتظامی، دیپلماسی و نظامی صورت گرفت و اقدامات زیادی برای حل این موضوع انجام شد که با تدابیر اتخاذ شده 4 تن از فرزندان ملت آزاد و به کشور بازگشتند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار