تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۰۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک:
مسئولان به مشورت حقوقی در اتخاذ تصمیمات توجه جدی کنند
دادستان اندیمشک خواستار توجه جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به انجام مشورت حقوقی قبل از اتخاذ تصمیمات اداری در جهت انجام درست و صحیح قانون شد.

احمد قهرمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: انجام این کار یک کلاس اجتماعی و نکته مثبت مدیریتی است و باعث خواهد شد تا مسئولان بتوانند تصمیم درست و قانونی را با اخذ نظر مشاور حقوقی اتخاذ کنند.

وی افزود: در حال حاضر 30 درصد پرونده‌های حقوقی و 10 درصد پرونده‌های کیفری به صورت مستقیم و غیرمستقیم ناشی از تصمیمات غیرقانونی و یا منطبق نبودن با قانون است که در صورت انجام مشاوره حقوقی از سوی مسئولان می‌توان ورودی این پرونده‌ها را تا حدود زیادی کاهش داد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید قانونمندی و قانون‌گرایی را سرلوحه کار خویش قرار دهند، تصریح کرد: قانونمند بودن و اجتناب از قانون‌گریزی و یا اعمال سلیقه‌های شخصی در اجرای قانون مسائلی هستند که باید در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شوند و مطمئنا رعایت این مسائل آثار و برکات زیادی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول یادآور شد: امروز مواد مخدر و مسائل غیر اخلاقی دو خطر بسیار جدی و هولناک است که جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کنند و ما نباید با این مسائل به صورت تفننی برخور کنیم بلکه باید با هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها در جهت آگاه‌سازی جامعه نسبت به خطرات این مسائل و پیشگیری از آنها گام برداریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک در پایان توجه جدی مسئولان به رعایت قانون، حفاظت از اموال بیت‌المال و همچنین تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان در سال جدید را خواستار شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار