تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۰۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد یوونتوس صحت دارد
سردار آزمون: حضور در آرسنال رویای من است
سردار آزمون با بیان اینکه حضور در آرسنال از رویاهای من بود، گفت: نسبت به پیشنهادهایی که به من شد آرسنال را ترجیح می‎دهم.

سردار آزمون بازیکن گلستانی تیم روبین‎کازان روسیه که به تازگی پیشنهادهای مختلفی را از تیم‎های اروپایی برای بازی در لیگ‎‎های معتبر اروپا دریافت کرده صبح امروز اظهار داشت: علاقه شخصی خودم از تیم‎هایی که پیشنهاد دارم آرسنال است.

وی ادامه داد: حضور در آرسنال و چنین تیم‎هایی جزء رویاهایم بود و یکی از بهترین تصمیم‎هایی که می‎توانم بگیرم به نظرم آرسنال است.

آزمون در خصوص صحت پیشنهاد تیم بارسلونا گفت: بارسلونا هم پیشنهاد دادند اما به صورت آرسنال جدی نبوده است.

وی در پایان در خصوص چگونگی شروع این پیشنهادها نیز ابراز داشت: این تیم‎ها من را در اسپانیا در ماربلا کاپ بود که رصد کردند و از آنجا یک صحبت کوتاهی با من داشتند و پس از تحقیقاتی که انجام دادند بعد از یک ماه این پیشنهادها به من ارائه شد.

پیش از این سردار آزمون در خصوص پیوستنش به تیم‎های اروپایی گفته بود: تکلیف پیوستنم به این تیم‌ها بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر روسیه مشخص می‌شود.

آزمون همچنین در این گفت‎و‎گو پیشنهاد باشگاه یوونتوس برای جذب او را تأیید کرد.

 اشتیاق آرسنال برای به خدمت گرفتن سردار آزمون

در روزهای نخستین سال جاری نیز سایت «مترو انگلیس» در خبری اعلام کرد آرسنال خواهان به خدمت گرفتن سردار آزمون ملقب به مسی ایرانی با مبلغ 2 میلیون پوند است.

مهاجم 19 ساله و ایرانی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه بارها با پیراهن این تیم به میدان رفته است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان تیم روسی به شمار می‌رود.

بر اساس ادعای این سایت توپچی‌های لندن از مدت‌ها پیش ستاره ایرانی را مورد نظر داشته‌اند و حالا پیشنهاد 2 میلیون پوندی برای جذب بازیکن زیر 20 سال ایرانی ارائه کرده‌اند.

آزمون در مصاحبه‌ای با سایت روسی اعلام کرده که حضور در آرسنال و لیگ برتر انگلیس برای او یک رویا است.

به نظر می‌رسد آرسن ونگر برای جذب این مهاجم سریع و باتکنیک که فصل 2013 از لیگ برتر ایران و تیم سپاهان راهی روبین‌کازان شده است، مصمم است.

این سایت انگلیسی فیلمی از بازی‌های مهاجم ایرانی را هم منتشر کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار