تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۰۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تبریک نماینده شادگان در پی قهرمانی فولاد
نماینده شادگان با صدور پیامی قهرمانی فولاد خوزستان را تبریک گفت.

در متن پیام عبدالله تمیمی آمده است:

"تیم فوتبال فولاد خوزستان امسال در حالی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با شایستگی به دست آورد که بازیکنان این تیم با ارائه بازی هایی درخورشان، احیاگر فوتبال ناب خوزستان بودند.

به راستی ورزش و در راس آن فوتبال خوزستان به علت صدمات جبران ناپذیری که این استان در سال های هشت سال دفاع مقدس و حتی سال های بعد از آن متحمل شد که حاصل آن از بین رفتن زیرساخت هایش در تمامی ابعاد بود به خوابی عمیق فرو رفته بود ولی نمی توان انکار کرد که فوتبال در گوشت و پوست و خون بچه های خونگرم کوچه پس کوچه های همه شهرهای خوزستان رسوخ کرده است.

امسال که ما شاهد بودیم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تکیه بر همین بچه های خوزستان و در کنار آن تیم محبوب فولاد خوزستان که همه این باشگاه مردمی را به مدرسه بازیکن سازی در فوتبال ایران می شناسند، قهرمان لیگ برتر گردید، برای همگان مسجل شد که غول خفته فوتبال خوزستان از خواب عمیق خود بیدار شده است و کشور از این پس باید روی فوتبال خوزستان حساب ویژه ای باز کند. البته این میسر نمی شود مگر با همیاری و همکاری مسئولان سیاسی و ورزشی استان خوزستان که باید با سرمایه گذاری مناسب در امر ورزش، این موفقیت ها را نه تنها در فوتبال که در همه رشته های ورزشی و در همه شهرهای استان تداوم ببخشند.

اینجانب از طرف خود و مردم شریف و ورزش دوست شهرستان مقاوم شادگان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را به همه مردم خوززستان به خصوص هواداران فوتبال و فولاد خوزستان تبریگ گفته از هیچ کوششی در حیطه مسئولیت خویش برای تداوم این موفقیت ها فروگذار نخواهم بود.

 عبدالله تمیمی

نماینده مردم شادگان در مجلس شواری اسلامی"
:
:
:
آخرین اخبار