تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۰۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی ماهشهر خبر داد ؛
کشف 74 فقره سرقت در ایام نوروز در ماهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از کشف 74 فقره سرقت در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

جلیل زبیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید حیاتی فرمانداری ماهشهر برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از تمام استعداد و ظرفیت خود برای تأمین امنیت پایدار در ایام نوروز استفاده کرد.

وی افزود: در این مدت دستاوردهای بسیار خوبی نیز با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان به دست آمد و امنیت بسیار خوبی نیز برای شهروندان و مهمانان نوروزی فراهم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در این مدت پلیس این شهرستان موفق به کشف 74 مورد سرقت، دستگیری 89 سارق، 31 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر و 3 هزار و 640 لیتر گازوئیل قاچاق شد.

زبیدی خاطرنشان کرد: در همین مدت 20 فقره سرقت منزل، 18 فقره سرقت موتورسیکلت، سه فقره کیف‌قاپی، پنج قبضه اسلحه و 350 حلقه لوح فشرده غیر مجاز توسط مأموران انتظامی شهرستان بندر ماهشهر کشف شد.

وی یادآور شد: در ایام نوروز برای برخورد با سلب کنندگان آسایش شهروندان و مهمانان نوروزی، 127 دستگاه خودرو و 666 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در بحث تخلفات رانندگی نیز، برای رانندگان متخلف 2 هزار و 359 برگ جریمه صادر شده است.

زبیدی در ادامه با بیان اهمیت تأمین امنیت روانی، متذکر شد: پلیس شهرستان بندر ماهشهر نیز در بحث امنیت روانی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در این ارتباط تعامل بسیار خوبی با ادارات و دستگاه‌های دخیل در امنیت وجود دارد.

وی تأکید کرد: برای تأمین امنیت پایدار نیاز به همکاری و تعامل همه نهادها، دستگاه‌ها و ادارات است و مردم نیز در این رابطه نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار