تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۶۰۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان :
سومین پرچم بزرگ ایران در آبادان به اهتزاز درآمد
شهردار آبادان از به اهتزاز در آمدن سومین پرچم بزرگ ایران در محل پارک غنچه این شهر خبر داد.

محمودرضا شیرازی گفت: این کار در راستای نصب نماد پر افتخار ایران اسلامی یعنی پرچم بزرگ و مقدس جمهوری اسلامی در شهر مقاوم آبادان انجام شد.

وی افزود: این پرچم با ابعاد 16 در 10 متر و به مساحت 160 مترمربع بر روی پایه ای به ارتفاع 50 متر نصب شده است. تمامی هزینه تهیه و نصب این پرچم از محل اعتبارات شهرداری پرداخت شده است.

شیرازی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج افتخار قرار دارد و به عنوان چهره تابناک جهان اسلام در همه زمینه ها حرف اول را می زند و این مهم رسالت ما را سنگین می کند تا برای پیشرفت بیش از پیش کشور و به اهتزار در آمدن پرچم سه رنگ کشورمان بر فراز قله های جهان تلاش کنیم.

شهردار آبادان با بیان اینکه این پرچم‌ در سطح سه منطقه شهری نصب می‌شود تا علاوه بر زیبایی شهر، احترامی به نماد ملی کشور نیز باشد، گفت: پرچم نماد هویت و استقلال کشور است و با نصب پرچم‌های بزرگ در سطح شهر، عرق و غرور ملی در مردم جریانی تازه خواهد یافت.

شیرازی تاکید کرد: پرچم‌های بزرگ ایران با شرایطی ویژه در محل‌های پرتردد عمومی منطقه نصب می‌شود.

وی در پایان از تلاش های معاونت خدمات شهری منطقه یک در خصوص نصب این پرچم بزرگ که نماد اقتدار و عظمت کشور اسلامی و ملت سرافراز ایران است تقدیر و تشکر کرد.

تاکنون سه پرچم بزرگ ایران در آبادان و در محل میدان امام خمینی (ره) جنب زیارتگاه سید عباس، روبروی بازار مرکزی در حاشیه اروندرود و در پارک غنچه جنب میدان انقلاب نصب شده است.
:
:
:
آخرین اخبار