تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۰۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار بندر امام:
بدهی 200 میلیارد ریالی شهرداری بندر امام
شهردار بندر امام خمینی گفت: این شهرداری 200 میلیارد ریال بدهی دارد که 160 میلیارد آن مربوط به سنوات قبل است.

علی گلمرادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهر بندر امام از گذشته عقب‌ماندگی‌های گسترده‌ای داشته که تاکنون نیز این عقب‌ماندگی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر با استفاده از ظرفیت‌های شهر همگرایی بسیار خوبی بین تمام ادارات و دستگاه‌های این بخش به وجود آمده و تلاش‌های بسیار خوبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته است.

شهردار بندر امام خمینی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این شهر که هر سال در فصل زمستان شهروندان را دچار زحمت و آسیب‌دیدگی فراوان می‌کرد آب‌گرفتگی معابر و منازل شهر بود که سال گذشته برای نخستین بار با تلاش بی‌نظیری که صورت گرفت این مشکل به هیچ عنوان پیش نیامد.

گلمرادی افزود: در بحث تأمین امنیت اجتماعی نیز با بهره‌گیری از تخصص‌های لازم، روشنایی معابر و پارک‌ها به گونه‌ای تأمین شده که ادعا می کنیم در این ارتباط در سطح کشور سرآمد دیگر شهرها هستیم.

وی اذعان داشت: در بحث نشاط شهروندان نیز در سطح استان خوزستان سرآمد هستیم و همایش پیاده‌روی که سال گذشته به صورت بسیار حساب شده، هماهنگ و بی‌نظیر و با حضور چند ده‌هزار نفری مردم برگزار شد مؤید همین نکته است.

این مقام مسئول در ادامه به وضعیت گردشگری در بندر امام خمینی اشاره کرد و گفت: دو مجموعه بی‌نظیر توسط شهرداری بندر امام احداث، تجهیز و ساماندهی شده که در سطح استان نمونه هستند.

گلمرادی مجموعه تفریحی خلیج فارس و پارک ساحلی شهدای هسته‌ای را دو مجموعه بی‌نظیر در بندر امام خمینی معرفی کرد و افزود: مجموعه خلیج فارس یک مجموعه تفریحی بخش‌بندی شده است که با امکانات بسیار خوبی که در آن وجود دارد همه اقشار سنی می‌توانند از آن به نحو مطلوبی بهره‌گیری کنند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه گردشگری ساحلی در استان خوزستان، اظهار داشت: یکی از مزیت‌های استان خوزستان و شهر بندر امام دسترسی به سواحل آبی است که مورد اقبال گردشگران قرار دارد.

شهردار بندر امام خمینی تصریح کرد: این شهرداری از این مزیت و ظرفیت بی‌نظیر به خوبی استفاده کرده و با تجهیز و ساماندهی پارک ساحلی شهدای هسته‌ای، ایمن‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات را در بحث گردشگری ساحلی تدارک دیده است.

گلمرادی در ادامه به مشکلات شهر بندر امام اشاره کرد و گفت: شهرداری بندر امام 20 میلیارد تومان بدهی دارد که 16 میلیارد تومان آن مربوط به سنوات قبل است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که این شهر به دلیل مشکلاتی که در بخش آسفالت معابر و خیابان‌ها دارد نیازمند 60 میلیارد تومان برای لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار