تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۶۰۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرارداد جدید آموزش و پرورش با بیمه ایران
تمدید کارتهای بیمه طلایی فرهنگیان تا پایان خرداد
معاون توسعه مدیریت با پشتیبانی آموزش و پرورش از تمدید کارتهای بیمه طلایی فرهنگیان تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: بخشنامه لازم از سوی آموزش و پرورش برای ثبت نام فرهنگیان متقاضی استفاده از بیمه طلایی فرهنگیان به تمامی استانها ابلاغ شده است.

وحید کیارشی با بیان این مطلب درباره وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان گفت: مذاکرات لازم با شرکت بیمه ایران برای بیمه طلایی فرهنگیان انجام شده است و در حال حاضر به ادارات آموزش وپرورش استانها بخشنامه بیمه طلایی برای ثبت نام متقاضیان جدید ابلاغ شده است.

وی افزود: همچنین در توافق با بیمه ایران قرار شد اعتبار کارتهای بیمه طلایی فرهنگیان تا پایان خردادماه تمدید شود تا دوباره این بیمه اقدام به صدور کارت جدید برای ارائه خدمات مختلف کند.

معاون توسعه مدیریت با پشتیبانی آموزش و پرورش درباره پرداخت مابه التفاوت بیمه طلایی فرهنگیان در چند ماه گذشته گفت: اعتبار آن در بودجه 93 تعریف شده است و باید منتظر تخصیص بودجه آموزش و پرورش باشیم تا بتوان این مابه التفاوت را پرداخت کرد.

به گفته کیارشی، در موضوع  بیمه طلایی فرهنگیان بررسی های همه جانبه از سوی مسئولان آموزش و پرورش و بیمه ایران انجام شده و هدف این وزارتخانه کاهش دغدغه های فرهنگیان برای درمان است. امیدوارم برای سال جدید با قرارداد منعقد شده با بیمه ایران این مشکلات کاهش پیدا کند. البته بیمه طلایی فرهنگیان تا حدود زیادی هزینه های درمانی معلم و خانواده تحت تکفل را تامین و منجر به ایجاد رضایت نسبی فرهنگیان شده است. در حال حاضر نیز بیش از یک میلیون و 820 هزار نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفلشان تحت پوشش این بیمه نامه هستند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
منیژه خداویردیلو
|
United States of America
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
0
هزینه ی دندان پزشکی بود عالی میشد باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار