تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۰۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای شهر اندیمشک خبر داد ؛
نارضایتی مردم از حفاری‌های فاضلاب اندیمشک
سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: حفاری‌های طرح جامع فاضلاب و ترمیم‌های صورت گرفته در این شهر موجب نارضایتی مردم اندیمشک شده است.

کرامت میری امروز اظهار کرد: به علت عدم رعایت اصول استاندارد در زیرسازی و ترمیم نقاطی که حفاری در آن صورت گرفته است آسفالت بیشتر مناطق دوباره نشست کرده که این امر موجب بروز مشکل در رفت و آمد خودروها و شهروندان و در برخی موارد وارد آمدن خسارت به وسایل نقلیه آنان شده است.

وی افزود: در آغاز این طرح به جای آغاز حفاری به صورت منطقه‌ای، حفاری‌ها به صورت گسترده در بیشتر مناطق شهری با هم آغاز شد که همین امر بازسازی و ترمیم پس از آن را به علت کمبود اعتبارات با مشکل مواجه کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک اضافه کرد: موضوع بعدی این است که در این ترمیم‌ها نیز اصول زیرسازی، مهندسی و فنی رعایت نشده است که این امر باعث شده که آسفالت بیشتر مناطقی که ترمیم شده‌اند بعد از مدتی دوباره دچار نشست شده و مشکلاتی را برای ساکنان و شهروندان به وجود آورد.

وی ادامه داد: حجم زیادی از مراجعات مردم به شورا چه به صورت حضوری و چه به صورت مکتوب را این موضوع و حل آن تشکیل می‌دهد و شورا نیز تاکنون چند جلسه با ناظر و پیمانکار پروژه برگزار کرده و خواستار حل این مشکل از سوی آنان شده‌ است.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح ملی یکی از نیازهای مردم است، پیشنهاد داریم که این طرح در شهر به صورت محدود و منطقه‌ای اجرا شده و در امر بازسازی و ترمیم بعد از حفاری نیز نظارت بیشتری اعمال گردد تا از هدررفت و اسراف بیت‌المال و دوباره‌کاری جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ضرورت دارد که فرهنگ کار درست و اصولی را در پروژه‌های عمرانی نهادینه کنیم و بتوانیم با مدیریت جهادی در این زمینه به اهداف مورد نظر رهبری در این سال دست پیدا کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک ، حفاری‌
:
:
:
آخرین اخبار