تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع فرم‌های سهام عدالت کارگران، به‌زودی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به‌زودی فرم‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در استان توزیع می‌شود.

هوشمند صفایی  اظهارکرد: فرم‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی شامل 423 هزار و 700 برگه سهام برای 123 هزار خانوار هستند.

وی افزود: هم‌اکنون در حال تفکیک برگه‌های سهام عدالت برای شهرستان‌های مختلف استان هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح‌کرد: فرم‌ها از طریق شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در شهرستان به صاحبان آن‌ها تحویل داده می‌شود.

صفایی تاکیدکرد: در مرحله اول کارگران فصلی و ساختمانی اولویت دارند زیرا این قشر از لحاظ معیشتی ضعیف هستند و باید از آن‌ها حمایت کرد. از این رو پس از مراحل ثبت‌نام اینترنتی و پالایش اکنون در مرحله توزیع فرم‌های دعوت‌نامه سهام عدالت به آن‌ها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: برای هر عضو یک خانوار یک میلیون تومان سهام عدالت در نظر گرفته شده که برای خانواده‌های 5 نفره این رقم معادل 5 میلیون تومان است. برای خانواده‌های بیش از 5 نفر نيز به ميزان 5 میلیون تومان سهام داده مي‌شود.

 وی در خصوص جشنواره کارآفرینان برتر کشور نيز عنوان‌کرد: مهلت ثبت‌نام کارآفرینان که از 28 اسفندماه سال‌گذشته آغاز شده، تا 27 فروردین امسال ادامه دارد. کمیته داوران که از افراد متخصص تشکیل شده، پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داده و پس از مصاحبه از افراد واجد شرایط به طرح‌ها امتیاز می‌دهد.

صفایی ادامه‌داد: از هر بخش صنعت، کشاورزی و خدمات یک نفر به عنوان کارآفرین برتر استان به وزارت خانه معرفی می‌شود و در خردادماه نیز کارآفرینان برتر کشور انتخاب و از آن‌ها تقدير می‌شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: کارآفرینان می‌توانند به سایت www.karafarinebartar.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالامام فارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
کی پرداخت میشود
:
:
:
آخرین اخبار