تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساماندهی کنتورهای آب با همکاری مردم
معاون امور مشترکان شرکت آبفا خوزستان گفت: کنتورهای خراب مشترکان استان با همکاری مردم در سال جاری به منظور بهینه سازی مصرف آب ساماندهی می شود.

غلامرضا عقیلی روز یکشنبه با اشاره به اینکه ساماندهی نزدیک به 23 هزار کنتور خراب از اهداف کلان شرکت برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، یادآوری کرد: در سال گذشته بیش از 16 هزار کنتور خراب در شهرهای خوزستان تعویض شد که این اقدام در کاهش هدررفت آب تاثیر بسزایی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته، هدفگذاری کلان آبفا خوزستان در زمینه تعویض کنتورهای خراب تحقق یافت، افزود: هم اکنون در شهرهای شمالی استان نه تنها تمام کنتورهای خراب تعویض شده که ادارات آبفا این شهرستان ها در حال تعویض کنتورهایی با عمر بیش از 10 سال هستند.

عقیلی با بیان اینکه طرح تعویض کنتورهای خراب از شهرهای شمالی خوزستان با تعداد مشترکین بیشتر آغاز شده و در زمان حاضر تعویض کنتورهای خراب در دیگر شهرهای استان ادامه دارد، اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی انجام شده تمام کنتورهای خراب در سال جاری تعویض و از رده خارج شود.

وی تعداد مشترکان آب در شهرهای خوزستان به جز اهواز را 575 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: تبدیل انشعاب غیر مجاز به مجاز و تعویض کنتورهای خراب از مهمترین اقدام هایی است که می توان برای مقابله با هدر رفت آب انجام داد.

معاون امور مشترکان آبفا خوزستان ارایه خدمات به مردم را منوط به دارا بودن حق اشتراک دانست و افزود: بر اساس قانون،شرکت آب و فاضلاب موظف به ارایه خدمات به کسانی است که در قالب مشترک مجاز شناخته شده اند و در این شرکت پرونده دارند.

وی ادامه داد: شرکت در قبال کسانی که به طور غیر مجاز از منابع مختلف آب برداشت می کنند هیچ تعهدی ندارد و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

عقیلی گفت: درخواست ما از تمام کسانی که تا کنون به هر دلیل مشترک نشده اند این است که برای ارتقا و مطمئن بودن از سلامت آب نسبت به مجاز کردن انشعاب خود اقدام کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار