تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وثيقه‌شهرداري،پروژه‌مترو اهواز راتضمين‌مي‌كند؟
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: در صورت پذیرفته شدن وثیقه‌های شهرداری از سوي بانک عامل، اقدامات لازم جهت بازگشایی LC و خرید تجهیزات برای فاز یک و دو متروی اهواز آغاز می‌شود.

عباس هلاکویی اظهار کرد: وثیقه‌هایی که شهرداری برای دریافت تسهیلات از بانک، گذاشته است در حال بررسی هستند و امیدوار هستیم از سوی بانک عامل مورد قبول واقع شوند. شهرهای مشابه اهواز که در حال اجرای پروژه‌های قطاری شهری هستند، از سوی عامل بانک و مسئولان دیگر مورد مهربانی قرار می‌گیرند که امید است ما نیز شاهد همکاری بیشتر بانک باشیم.

وی ادامه داد: وثیقه‌هایی که شهرداری برای این کار به بانک داده است، از دارایی‌هاي شهرداری است و شهرداری نمی‌تواند اموال مردم را به عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار دهد، لذا از بانك خواهشمندیم نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند تا حداقل فاز یک و دو پروژه به نتیجه برسد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: در صورت بازگشایی LC، تجهیزات برای 2 فاز اول یعنی مسیر فرودگاه تا فلکه ساعت تهیه و کار در مرحله تکمیل قرار می‌گیرد. این مسیر شامل 10 ایستگاه است.

هلاکویی افزود: اکنون دستگاه‌های حفاری در فازهای دیگر مشغول به کار هستند و در هر شرایطی کار در هیچ کدام از فازهای پروژه مترو متوقف نخواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار